کد خبر : 1560522 | 20 مهر 1397 ساعت 12:02 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره عصا به دست، مهمان ویژه تیم ملی (عکس)

مدافع تیم ملی ایران که اردوی تدارکاتی را به علت مصدومیت از ناحیه زانو از دست داده است، در تمرین صبح امروز شرکت کرد.

به گزارش “ورزش سه” صبح امروز تمرینات تیم ملی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد و بازیکنان برای دیدار تدارکاتی با تیم ملی بولیوی آماده شدند.


اما تمرین تیم ملی یک مهمان ویژه داشت. مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع مصدوم باشگاه اوپن بلژیک با عصا به ورزشگاه آمد و تمرینات یاران خود را از روی نیمکت تماشا کرد. پورعلی‌گنجی که در ابتدای این فصل به لیگ بلژیک نقل مکان کرده است، در سه بازی برای اوپن به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.


این مدافع در یکی از تمرینات تیمش از ناحیه زانو مصدوم شد و دیدار آخر تیمش را هم از دست داد. حالا او تحت نظر کادر پزشکی تیم ملی و با حاضر شدن در مرکز پک به دنبال بهبود شرایط مصدومیتش و حضور دوباره در تمرینات تیم ملی است. مسئله‌ای که حداقل تا اردوی بعدی ایران باید منتظرش بود. هم‌چنین با اعلام مارکار آقاجانیان روند بهبود پورعلی‌گنجی تحت نظر کادر پزشکی تیم ملی و با هماهنگی باشگاه اوپن بلژیک ادامه پیدا می‌کند.


پورعلی‌گنجی یکی از مدافعان ثابت کی‌روش در جام ملت‌های استرالیا و جام جهانی روسیه بود و به نظر می‌آید مهره ثابت این مربی پرتغالی در جام ملت‌های آسیا که چند ماه آینده برگزار می‌شود هم باشد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها