کد خبر : 1560535 | 20 مهر 1397 ساعت 12:31 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

با سرقت ، مواد مخدر و قتل بزرگ شده ام

توس:ال کلاسیکو؟ ترجیح می دهم گلف ببینم!

کارلوس توس که این روزها در بوکا جونیورز بازی می‌کند در مصاحبه با روزنامه‌ی آرژانتینی کلارین درباره‌ی مسائل مختلفی از خاطرات دوران کودکی‌اش گرفته تا شرایط کشورش آرژانتین صحبت کرد و مدعی شد این روزها علاقه‌‌ای برای تماشای فوتبال از تلویزیون ندارد.

توس:ال کلاسیکو؟ ترجیح می دهم گلف ببینم!

به گزارش "ورزش سه"، توس که دو هفته‌ی دیگر با پیراهن بوکا جونیورز در یک بازی مهم به مصاف پالمیراس خواهد رفت و علاوه بر آن امید زیادی به قهرمانی در رقابتهای کوپا لیبرتادورس دارد در مصاحبه با کلارین گفت:" من دوران کودکی خیلی سختی داشتم ولی ما شاد بودیم و احساس خوشبختی می‌کردیم. دائم در کوچه پس کوچه‌ها فوتبال بازی می‌کردیم. ولی در کنار این، ما مثل زندگی همه‌ی کسانی که در مناطق حاشیه‌ی شهر زندگی می‌کنند با مسائلی مثل مواد مخدر، اسلحه و سرقت بزرگ شدیم".

 

توس در ادامه گفت:" ما در آرژانتین وقت‌مان را به خاطر بحث و جدل‌های بیهوده تلف می‌کنیم و برای بچه‌ها کاری نمی‌کنیم. بچه‌هایی که تشنه‌ی موفقیت و رسیدن به شهرت هستند. من به عنوان یک چهره‌ی مشهور نمی‌توانم از یک حزب یا گروه سیاسی طرفداری کنم. آنها دائم به سراغ من می‌آیند ولی همیشه دست رد به سینه‌شان می‌زنم و می‌گویم اگر می‌گویید کشور وضعیت خوبی ندارد بیایید آستین بالا بزنیم و درستش کنیم". 

 

توس به کلارین گفت:" من نه به سیاست علاقه‌ای دارم و نه از آن چیزی می‌فهمم. در خانه‌ی پدرم هیچکس از سیاست حرف نمی‌زد و امروز در خانه‌ی من هم از سیاست خبری نیست. پدرم هر روز 6 صبح برای کار از خانه بیرون می‌رفت و 7 شب برمی‌گشت. من هم کار می‌کردم تا بتوانیم یک لقمه نان بخوریم. بچه‌های امروزی باید این چیزها را بدانند. مهمترین چیز برای بچه‌ها به نظر من آموزش است". 


توس در ادامه‌ی مصاحبه به مطلبی اشاره کرد که به نظر کلارین بسیار عجیب است. توس گفت:" دیگر از تماشای فوتبال خوشم نمی‌آید. وقتی بارسلونا و رئال مادرید بازی دارند اگر کانال دیگری یک تورنمنت گلف نشان بدهد، من گلف تماشا می‌کنم. راستش را بخواهید من هیچوقت عاشق تماشای فوتبال نبوده‌ام. من دوست دارم فوتبال بازی کنم و توپ را جلوی پاهایم ببینم". 

 

توس درباره‌ی رقابتهای کوپا لیبرتادورس گفت:" نمی‌خواهم بگویم که دربی با پالمیراس برایم کم اهمیت است ولی می‌دانم که به عنوان یک فوتبالیست هیچ چیز به اندازه‌ی قهرمانی در کوپا لیبرتادورس خوشحالم نمی‌کند".

 

1344365

دیدگاه‌ها