کد خبر : 1560542 | 20 مهر 1397 ساعت 12:53 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند، مهره 2 میلیاردی لیگ ایران؛

گزارش: ترابی در جمع ارزشمندترین بازیکنان ایرانی

نشریات ترکیه ای علیرضا بیرانوند 2 میلیون دلاری را گران ترین بازیکن لیگ ایران می دانند.

گزارش: ترابی در جمع ارزشمندترین بازیکنان ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت روزنامه گازت دامگا در گزارشی به بررسی نقل و انتقالات تابستانی لیگ ایران پرداخت و همچنین وضعیت مجید حسینی و وحید امیری را تشریح کرد:

 

این نشریه وحید امیری را هافبک چپ توانا و تکنیکی دانست که ترابزون اسپور او را به صورت رایگان از پرسپولیس خرید و این در حالی بود که پیش زمینه زیادی از این بازیکن در دسترس نبود اما باتوجه به ویژگی های اخلاقی این بازیکن، ترابزونی ها او را با قرارداد 600 هزار دلاری برای فصل اول و 700 هزار دلار برای فصل دوم به خدمت گرفتند.

 

بمب دیگر این باشگاه، مجید حسینی مدافع جوان تیم استقلال بود. آن ها با باشگاه استقلال به توافق رسیدند و حق رضایت نامه او را هم پرداخت و در مجموع 600 هزار دلار برای این بازیکن هزینه کردند تا حسینی گران ترین انتقال تابستانی از لیگ یاران باشد.

 

البته جدا از این بازیکنان، علی قلی زاده نیز با قرارداد 300 هزار دلاری از سایپا راهی شارلروای بلژیک شد و مهدی ترابی دیگر ستاره سایپا هم با 96 هزار دلار، به پرسپولیس پیوست.

 

اکنون با ارزش ترین بازیکن لیگ ایران، علیرضا بیرانوند است. او که پنالتی رونالدو را در جام جهانی گرفت، اکنون ارزش 2 میلیون دلاری دارد و در درون دروازه پرسپولیس خوش می درخشد. بیرانوند در ترکیب تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 6 کلین شیت انجام داد و نقش پررنگی در جریان صعود سرخ ها به نیمه نهایی این مسابقات داشت.

 

1344376

 

نویسنده: بوراک زینی
ترجمه: محمد همتی

دیدگاه‌ها