کد خبر : 1560547 | 20 مهر 1397 ساعت 13:01 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سریع هافبک بلژیکی بعد از مصدومیت

گواردیولا، دی‌بروین را برای بازی با تاتنهام می‌خواهد

پپ گواردیولا قصد دارد بلافاصله بعد از وقفه‌‌ی بازی‌های ملی از کوین دی‌بروین در ترکیب تیمش استفاده کند و هدف او این است که این ستاره‌ی بلژیکی برای دیدار منچسترسیتی با تاتنهام به اوج آمادگی برسد.

گواردیولا، دی‌بروین را برای بازی با تاتنهام می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، دی‌بروین که از ناحیه‌ی زانو آسیب دیده بود بسیار زودتر از آنچه انتظار می‌رفت بهبود یافته و روز یکشنبه توانست در بازی مقابل لیورپول وارد زمین شده و نشان دهد که برای حضور در میادین با پیراهن سیتی به اندازه‌ی کافی آماده شده است. اما گواردیولا برای بازی روز بیستم اکتبر سیتی در مقابل برنلی روی نام دی‌بروین خط کشیده است که به نظر می‌رسد برای جلوگیری از فشار بیش از حد به این هافبک بلژیکی بوده است. 

 

دی‌بروین در هفته‌ی اول فصل از ناحیه‌ی زانو مصدوم شد و ابتدا اعلام شد که تا سه ماه از میادین غایب خواهد بود. ولی او با چنان سرعتی بهبود یافت و مصدومیت را پشت سر گذاشت که گواردیولا پذیرفت که در بازی یکشنبه‌ی با لیورپول در آنفیلد که با تساوی بدون گل به پایان رسید آمادگی دی‌بروین را امتحان کند. 

 

دی‌بروین قبل از آن بازی تنها چند روز بود که به صورت کامل به تمرینات سیتی بازگشته بود و به همراه هم‌تیمی‌هایش در استادیوم اتحاد به صورت کامل تمرین می‌کرد. به همین دلایل بود که تصمیم گواردیولا برای به میدان فرستادن دی‌بروین از سوی بسیاری از کارشناسان تصمیمی جسورانه دانسته شد. 

 

دی‌بروین‌ی 27ساله این روزها با استفاده از وقفه‌ی بازی‌های ملی خود را برای بازگشت کامل به ترکیب سیتی آماده می‌کند. 

 

درحالیکه گواردیولا در آغاز قصد نداشت ستاره‌ی خود را برای بازگشت تحت فشار بگذارد ولی روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک پیش‌بینی کرد که بازگشت دی‌بروین به میادین زودتر از حد انتظار خواهد بود. مارتینز یک ماه پیش گفت:" به اعتقاد من ما دی‌بروین را خیلی زودتر از فوتبالیست‌های دیگر دوباره در میادین خواهیم دید. ما معتقدیم این مصدومیت برای دی‌بروین فرصتی خواهد بود تا استراحت کند و او بعد از بهبودی، سرحال‌تر و آماده‌تر برخواهد گشت. کوین می‌خواهد هر چه سریعتر و به محض اینکه از نظر فیزیکی برایش ممکن باشد دوباره به میادین فوتبال برگردد. من این را در کوین سراغ دارم. او سریعتر از فوتبالیست‌های دیگر بهبود پیدا می‌کند. این در او یک خصوصیت مادرزادی است".

 

1344380

دیدگاه‌ها