کد خبر : 1560556 | 20 مهر 1397 ساعت 13:37 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان مهاجم اسکاتلندی پس از هالیدی؛

هت تریک لی اروین در 20 دقیقه علیه عقاب تبریز

لی اروین ستاره جوان تیم تراکتورسازی در یک نیمه موفق به هت تریک در مقابل عقاب تبریز شده است.

هت تریک لی اروین در 20 دقیقه علیه عقاب تبریز

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی تبریز باتوجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر، این روزها دیدارهای دوستانه با تیم های همشهری برگزار می کند. آن ها پیش تر موفق شدند شهرداری تبریز را شکست دهند و حالا در آستانه برد پرگل برابر عقاب تبریز هستند.

 

محمد تقوی که حالا بازیکنان خارجی را هم در اختیار دارد، محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی، مهدی مهدی پور، علی‌رضا نقی‌زاده، احسان پهلوان، قائم اسلامی‌خواه، سوگیتا و لی اروین را در ترکیب اصلی قرار داد تا تراکتورسازی با ترکیبی نزدیک به نفرات اصلی وارد زمین شود.

 

در دقیقه 2 این مسابقه لی هری اروین توانست گل اول تراکتورسازی را به ثمر برساند. 16 دقیقه بعد احسان پهلوان در مقابل دروازه عقاب، به این بازیکن پاس داد و او با ضربه ای دقیق آسان ترین کار ممکن را کرد و شمار گل هایش را به عدد 2 رساند. کمی بعد اروین با ضربه سر موفق شد گل سوم را هم به ثمر برساند تا در فاصله 20 دقیقه هت تریک کرده باشد.

 

اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتور این فصل زیر سایه آنتونی استوکس بوده و نتوانسته آنچنان که باید و شاید خود را نشان دهد اما حالا در دیدار دوستانه ثابت کرد که می تواند خرید خوبی برای تبریزی ها باشد.

دیدگاه‌ها