کد خبر : 1560611 | 20 مهر 1397 ساعت 17:37 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

خانزاده در جستجوی جایگاه قبل در تیم ملی (عکس)

مدافع ایرانی الاهلی قطر به دنبال بازگشت دوباره به ترکیب تیم ملی در رقابت‌های دوستانه است.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه محمدرضا خانزاده یک جام ملت‌های آسیا و دو جام جهانی را تجربه کرده، اما  هنوز جایگاه ثابتی در تیم ملی ندارد و همین مسئله با انتقاداتی مواجه شده ولی این مدافع ۲۷ ساله بعد از سال موفقی که با پدیده داشت و اضافه شدن به جمع لژیونرها در فصل جدید به دنبال اثبات توانایی‌های خود است.

 

خانزاده که در این فصل برای الاهلی به میدان می‌رود، ۶ بازی در هشت هفته اخیر لیگ ستارگان قطر انجام داده که عملکرد نسبتا خوبی هم در باشگاه جدیدش داشته و از جایگاه ثابتی در ترکیب تیم الاهلی برخوردار است.

این مدافع میانی که مدت‌هاست مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار دارد، در نخستین اردوی تیم ملی ایران بعد از جام جهانی روسیه نتوانست به دلیل آسیب دیدگی حضور جدی داشته باشد و در مسابقه تدارکاتی برابر ازبکستان به میدان نرفت ولی حالا با رفع مصدومیت و انجام پنج بازی متوالی در ترکیب الاهلی، برای به میدان رفتن در دیدار دوستانه با بولیوی در تمرینات تیم ملی تلاش می‌کند.

 

خانزاده در مسابقات تدارکاتی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب ثابت برابر تونس، الجزایر و ازبکستان حضور داشت و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و حالا هم امیدوار است با رسیدن به مرز آمادگی و شرایط جدیدی که بعد از لژیونر شدن به دست آورده، در دیدارهای دوستانه شاگردان کی‌روش تا قبل از جام ملت‌های آسیا به میدان برود.

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها