کد خبر : 1560651 | 20 مهر 1397 ساعت 20:41 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

چوب جادوی کریمی اثر می‌کند؟

هفته‌های سخت جادوگر در رشت فرار رسید

تیم سپیدرود رشت در هفته‌های پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر مسابقات سختی را با حریفان قدرتمند برگزار می‌کند.

هفته‌های سخت جادوگر در رشت فرار رسید

به گزارش "ورزش سه" سرخپوشان  گیلانی یکی از سخت ترین دوران خود را پشت سر می‌گذارند و با کسب دو امتیاز و دریافت 16 گل در هشت دیدار قعرنشین جدول مسابقات بوده و در ادامه کار سختی برای بقا در لیگ برتر دارند.


شاگردان علی کریمی که این روزها از تعطیلات لیگ برتر استفاده کرده و تمرینات خوبی را انجام دادند بلافاصله بعد از تعطیلات لیگ در رشت از ذوب‌آهن اصفهان میزبانی می‌کنند. تیمی که این روزها اوج و فرود زیادی را تجربه کرده و حالا به دنبال پایان دادن به ناکامی خود است. سپیدرود هفته دهم را در تبریز برابر تیم پرستاره تراکتورسازی پشت سر می‌گذارد. تیمی که در هر سه بازی آخر خانگی خود پیروز شده و برای حضور در کورس قهرمانی به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد.


تنها نماینده استان گیلان از هفته 11 تا 13 لیگ برتر با سه تیم جنوبی ایران جدال می‌دهد. آن‌ها ابتدا در خانه به دیدار پارس جنوبی جم می‌روند. سپس در اهواز مهمان فولاد بوده و پس از در خانه از نفت مسجدسلیمان میزبانی می‌کنند. دو دیدار اول سپیدرود برابر تیم‌هایی است که سخت گل می‌خورند و از طرفی دیگر نقطه ضعف اصلی این تیم هم در خط حمله است. مسابقه با نفت هم یقینا یک بازی پایین جدولی بوده و هیچ کدام دوست ندارند با شکست زمین مسابقه را ترک کنند و قعرنشین بمانند.


در ادامه دو بازی پایانی سپیدرود هم از سختی خاص خودش برخوردار است. شاگردان جادوگر در هفته چهاردهم به قائمشهر سفر کرده و مقابل دیگر تیم شمالی یعنی نساجی قرار می‌گیرند. تیمی که در خانه سخت شکست می‌خورد و نتیجه تساوی هم برای سپیدرودی‌ها خوب است. اما نیم فصل اول پس از مصاف با استقلال تهران برای سرخپوشان گیلانی به اتمام می‌رسد. دیدار با تیمی که مدعی کسب قهرمانی است و دیگر دوست ندارد هیچ امتیازی از دست داده و فاصله‌اش را با صدر جدول زیاد کند.


به خوبی می‌توان درک کرد که هفت مسابقه آخر سپیدرود دشوار است و علی کریمی و کادرش کار بسیار سختی برای سرپا نگه داشتن تیمشان خواهند داشت. البته آن‌ها از فصل گذشته خاطرات خوبی دارند و امیدوار به تکرار آن هستند. خاطراتی که با پیروزی برابر سپاهان، سایپا همراه شد و باعث ماندگاری این تیم در لیگ برتر شد.

دیدگاه‌ها