کد خبر : 1560690 | 21 مهر 1397 ساعت 09:32 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

جوان کره‌ای در آستانه‌ی رسیدن به تیم اول بایرن مونیخ

پدیده کره ای دیگری توسط بایرن معرفی خواهد شد؟

درحالیکه اکثر بازیکنان بایرن مونیخ برای شرکت در بازی‌های ملی، شهر مونیخ را ترک کرده‌اند نیکو کوواچ و کادر فنی‌اش از این فرصت برای دعوت چند نفر از ستاره‌های تیم‌های پایه‌ی بایرن و بررسی آنها از نزدیک استفاده کردند.

پدیده کره ای دیگری توسط بایرن معرفی خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این بازیکنان جوان، یک فوتبالیست کره‌ای 19ساله به نام وو یئونگ جئونگ بود، ستاره‌ی جوانی که در رقابتهای باشگاهی جوانان آلمان سیزده بار با پیراهن تیم جوانان بایرن مونیخ به میدان رفته و در این مدت 6 گل زده و 6 پاس گل داده است. این فوتبالیست جوان کره‌ای در تمرینهای برگزار شده توسط کوواچ هم درخشید و توانست تحسین او را برانگیزد.

 

روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که جئونگ با دویدنهای خستگی‌ناپذیر و چابکی‌ای که به عنوان وینگر در حاشیه‌ی زمین به نمایش گذاشت توانست در مقابل نگاه کوواچ کیفیت بازی خود را به او نشان دهد. در جریان تمرین سنگین و فشرده‌ی بایرن مونیخ، این جوان کره‌ای تنها کسی بود که کوواچ در تمامی تمرینها از او استفاده کرد چرا که به نظر می‌رسید قصد دارد او را از جهات مختلف محک بزند.

 

بیلد به این نکته اشاره کرد که پدر جئونگ تمام مدت در کنار زمین تمرین ایستاده بود و فعالیتهای پسرش را با لذت تماشا می‌کرد. او به بیلد گفت به پسرش واقعاً افتخار می‌کند و می‌داند که او موفق خواهد شد.

 

بایرن اخیراً با تغییراتی در سازماندهی آکادمی جوانان این باشگاه خود را برای تربیت ستاره‌های جوانی که در نهایت به تیم اول باشگاه راه پیدا می‌کنند آماده‌تر کرده است. فرصتهایی مثل وقفه‌ی لیگ به دلیل برگزاری رقابتهای ملی برای کادر فنی بایرن و سرمربی‌اش فرصت ایده‌آلی است تا با جوانان بااستعداد باشگاه آشنا شده و بعضی از آنها را برای مواقع ضروری نشان کنند. شکی نیست که جئونگ توانسته نظر مثبت کادر فنی بایرن مونیخ را جلب کند. باید دید آیا غول بزرگ فوتبال باشگاهی آلمان می‌تواند یک ستاره‌ی کره‌ای بزرگ دیگر مثل سون را به دنیای فوتبال معرفی کند؟

 

دیدگاه‌ها