کد خبر : 1560843 | 21 مهر 1397 ساعت 16:28 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرخش غلامی و کارخانه از مشهد به سمت اردکان

خاتم با خریدهای جدید کهکشانی شد

تیم والیبال خاتم اردکان با جذب 3 بازیکن جدید حالا یکی از مدعیان جدی قهرمانی در فصل جدید به حساب می آید.

خاتم با خریدهای جدید کهکشانی شد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه تا روز قبل از قرعه کشی لیگ برتر والیبال در سال 97 اخباری مبنی بر انحلال تیم خاتم اردکان، شگفتی ساز و نایب قهرمان فصل قبل شنیده می شد، این تیم در نهایت با هدایت محمدرضا سالک وارد لیگ شد.


تصور می شد اردکانی که چند ماه قبل با بازیکنان کمکی قهرمانی در آسیا را هم تجربه کرده بودند، با ترکیبی نسبتا جوان و بومی وارد لیگ شوند؛ اما برخلاف انتظارات مسئولان این تیم در هفته های اخیر بازیکنان سرشناسی را در اختیار گرفتند.


بعد از جذب شهرام محمودی و مهدی مرندی، حالا عادل غلامی و قاسم کارخانه که در هفته های اخیر با نماینده مشهد تمرین می کردند، به سمت اردکان تغییر مسیر دادند. این 2 بازیکن به خاطر عدم توافق مالی از مشهدی ها جدا شده و به خاتم اردکان پیوستند. همچنین طیب عینی به عنوان یک سرعتی زن جوان به خاتم ملحق شده است.


بدین ترتیب خاتم اردکان با داشتن بازیکنانی همچون محمدطاهر وادی و هومن باقری(پاسور)، عادل غلامی، حسن صنوبر، بهمن جهاندیده و طیب عینی(سرعتی زن)، فرهاد نظری افشار، رامین خانی، اکبر ولایی و قاسم کارخانه(قدرتی زن)، شهرام محمودی و علی طبری(قطر پاسور) و مهدی مرندی و پوریا نودوزپور(لیبرو) به سرمربیگری محمدرضا سالک وارد لیگ برتر خواهد شد تا یکی از مدعیان قهرمانی به حساب بیاید.

دیدگاه‌ها