کد خبر : 1560931 | 21 مهر 1397 ساعت 23:31 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کرانچار همچنان دور از پک؛

دست رد فدراسیون به درخواست تیم امید

درخواست حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید کشور برای استفاده از امکانات پک با پاسخ منفی فدراسیون همراه شده است.

دست رد فدراسیون به درخواست تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، بحث استفاده یا عدم استفاده تیم امید کشور از امکانات پک یکی از موضوعات داغ فوتبال ایران در یکی دو روز گذشته بوده است.


حمید استیلی امروز و پس از تمرین تیم امید در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد، نامه درخواست برای استفاده تیم امید از ساختمان پک به فدراسیون ارسال شده و تیم امید در صورت مثبت بودن پاسخ، تمرینات خود را در یکی دو روز آینده در این ساختمان دنبال خواهد کرد.


خبرگزاری فارس دقایقی پیش خبری مبنی بر مخالفت با درخواست تیم امید کشور منتشر کرده و با این وصف همچنان تیم امید که پس از برپایی اردوی بزرگسالان آکادمی ملی فوتبال را ترک کرده و در زمین های مختلف کار خود را دنبال می کند، به همین منوال فعالیت خود را ادامه خواهد داد.


کرانچار سرمربی تیم امید کشور امروز در مصاحبه خود عنوان کرد، فعلا آنها اصراری بر استفاده از امکانات پک ندارند. از سوی دیگر با توجه به ظرفیت محدود ساختمان پک و برپایی اردوی تیم بزرگسالان که تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت، به نظر نمی رسد در اختیار گذاشتن این ساختمان به صورت توامان برای دو تیمی که نفرات زیادی در اردوی خود دارند، امکان پذیر باشد.


البته حالا باید دید که در فرصت های آینده نظیر جام ملت های آسیا که تیم ملی در ایران حضور ندارد و سرمربی کروات تیم امید هم برنامه های ویژه ای برای آماده سازی تیمش دارد، در نهایت کرانچار و شاگردانش می توانند از ساختمان پک استفاده کنند یا این اجازه به آنها داده نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ها