کد خبر : 1560983 | 22 مهر 1397 ساعت 10:46 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

کفاشیان: المپیکی‌‌ها چون کم بازی کردند، حذف شدند

چهارمین ناکامی فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر عدم صعود تیم ملی فوتسال المپیک از مرحله گروهی در مسابقات المپیک جوانان در آرژانتین بود.

کفاشیان: المپیکی‌‌ها چون کم بازی کردند، حذف شدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ایران که البته  در گروه سختی قرار گرفته بود با شکست در برابر برزیل با نتیجه 4-0 و شکست در برابر روسیه با نتیجه 2-1 از صعود باز ماند. بعد از دفاع عباس ترابیان از این تیم علی کفاشیان هم مدافع تیم ملی فوتسال المپیک شد و این در حالی است که علی صانعی، مربی تیم پیش از بازگشت تیم به تهران و در آرژانتین از سمت خود استعفاء کرد.


علی کفاشیان در دفاع از تیم ملی فوتسال المپیک فدراسیون فوتبال را هم نقد کرده و گفته کمبود بازی های تدارکاتی باعث رقم خوردن چنین نتایجی شده است.


او می گوید: از عملکرد تیم راضی هستیم. بازیکنان در گروه بسیار سختی قرار داشتند و در واقع گروه مان فینال زود رس بود. رقابت با تیم برزیل و روسیه که بهترین های فوتسال در جهان هستند کار چندان آسانی نیست و معتقدم بازیکنان ایران با شایستگی تمام به میدان رقابت رفتند. این تیم برای ما بسیار ارزشمند است چرا که آینده فوتسال ایران را تامین می کنند. رقابت با تیم های بزرگ باعث خواهد شد تا ملی پوشان تجربه مفید به دست آورند و در بازی های پیش رو عملکرد بهتری داشته باشند.


علی کفاشیان ادامه داد: از بین حدود 600 نفر از بهترین استعدادهای کشور، 10 بازیکن انتخاب شدند . بدون شک این ملی پوشان نسبت به دیگر تیم ها که مرتبا با تیم های دیگر مسابقه تدارکاتی و یا رسمی داشتند تجربه کمتری داشته و طبیعی است که حضور در این تورنمنت بزرگ برایشان سخت بود. البته نتیجه هایی که کسب شد به نظرم بد نبود نباید نتیجه گرا باشیم. چرا که این تیم نیاز به فرصت دارد تا خود را بیش از پیش ثابت کند. فدراسیون فوتبال در کنار کمیته فوتسال سعی کرد تمام شرایط و امکانات را برای این تیم فراهم کند. کمبود بازیهای تدارکاتی و تجربه کم باعث شد تا عملکرد درخشان نداشته باشیم اما کسب همین نتیجه در برابر روسیه، برزیل، کاستاریکاو جزایر سلیمان نیز در جای خود مطلوب بوده و معتقدم نتایجشان مطلوب است.هرچقدر از الان با تیم هایی همچون روسیه، برزیل، کاستاریکاو دیگر تیم ها بازی تدارکاتی و یا رسمی داشته باشیم، فارغ از کسب نتیجه، به تجربه و اعتماد به نفس بازیکنان کمک بهینه خواهد کرد و در آینده همین جوانان، ستاره های ایران در فوتسال خواهند شد.

دیدگاه‌ها