کد خبر : 1560988 | 22 مهر 1397 ساعت 11:00 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های تند فتحی علیه هادی طباطبایی

سرپرست باشگاه استقلال با حضور روی خط برنامه ورزش از نگاه دو نسبت به برخی حاشیه سازی ها و انتقادات صحبت هایی را مطرح کرد.

صحبت‌های تند فتحی علیه هادی طباطبایی

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست باشگاه استقلال شنبه شب به صورت تلفنی مهمان برنامه ورزش از نگاه دو شد. امیرحسین فتحی در بخش اول صحبت های خود گفت: نقد از لحاظ ادبی و منطقی شرایط خاصی دارد. نقد باید مبتنی بر عقل، آگاهی و منطق باشد. متاسفانه نقدهای آقای طباطبائی که در سال 77-78 ایشان بازیکن من بودند و من افتخار داشتم که در خدمتشان باشم، هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها را نداشت. تمام آیتم‌هایی که ایشان القا می‌کند تماما غلط است.

 

فتحی در ادامه صحبت های خود درباره جدایی بازیکنان استقلال در ابتدای فصل، توضیحاتی را ارائه و اضافه کرد: هادی عزیز، آقای جپارف قراردادش تمام شده بود و قبل از آمدن من او رفته بود. بازیکنی که آزاد است، دوست داشته باشد می آید و دوست نداشته باشد می رود. او در ترکیه به افتخاری و توفیقی گفته می‌خواهم در قزاقستان بازی کنم. آقای مجید حسینی رفته بود و پاسپورتش را از آقای افتخاری گرفته بود و به ترکیه رفته بود و قراردادی هم بسته بود. این اتفاق بیست روز قبل از مدیریت من رخ داده بود. اصلا من نقشی نداشتم. من با رایزنی و با تلاش همکارانم توانستم پول حسینی را شش برابر کنم و بیست درصد از ترانسفر بعدی او را هم گرفتم. همچنین امید ابراهیمی که با الاهلی قرارداد بسته بود و کارش تمام شده بود، اثری از او نبود.

 

وی در ادامه درباره جدایی تیام بیان کرد: آقای تیام هم وقتی من در هیات مدیره بودم، درباره‌اش بحث شد. گفتند یک میلیون دلار قرارداد می‌خواهد ببندد. گفته بودند که 500 هزار دلار روی میز بگذارید تا من صحبت کنم. حتی آقای افتخاری می‌تواند شهادت دهد که او گفته بود 500 هزار دلار روی میز بگذارید و عکس بگیرید تا بیایم و صحبت کنم. با این‌حال من برای حفظ آقای تیام، فردای مدیرعاملیم با او تماس گرفتم و سه بار بلیط برایش گرفتم و هتل هم رزرو کردم که پولش را بعدا هم از او گرفتم. به دروغ به ما گفت در ایران هستم ولی او در دبی بود. قبل از آمدن من با عجمان قرارداد بسته بود. قراردادش هم موجود است.

 

سرپرست استقلال در ادامه اضافه کرد: آقای طباطبائی یا نا آگاه هست که من فکر نمی‌کنم نا آگاه باشد. امید نورافکن در قبال 50 هزار دلار قبل از آمدن من از استقلال رفت. من به دنبال حق رشد او هم هستم. آقای طباطبائی نمی‌تواند مطلع نباشد. او مطمئنا مطلع است ولی با قصد دیگری این کار می‌کند. با قصد این‌که به تیم لطمه بزند این حرف‌ها را مطرح می‌کند.

 

امیر حسین فتحی در ادامه صحبت های خود با انتقاد از سهم خواهی ها، تصریح کرد: به مردم و هواداران اطلاع غلط ندهیم. کار عوام‌فریبی و پوپولیستی نکنیم. آقای طباطبائی ! اقایان مظلومی، مجید رضایی، نراقی، فریبا و نامجو مطلق و دیگر عزیزان سرمایه استقلال هستند نه سهم خواه. سهم خواه کسانی هستند که به دنبال پست بودند ولی من به آنها پست ندادم. سهم خواه کسانی هستند که ده‌ها نفر را واسطه کردند تا من به آنها پست بدهم ولی من این کار را نکردم.

 

سرپرست استقلال در ادامه افزود: سهم خواه کسانی هستند که به مسئولان وزارت ورزش زنگ زدند تا در باشگاه سمت بگیرند اما باشگاه به آنها سمت نداد. من اسم کسی را نمی‌آورم. شما سال 78 بازیکن من بوده‌اید. شما چند سال مدیریت کرده‌اید؟ من 30 سال مدیریت ورزشی کرده‌ام و در این فوتبال بوده‌ام. شما چند روز مدیریت کرده‌اید؟ با چه تحصیلات ورزشی می‌توانید صحبت کنید؟ شما چطور به خود اجازه می‌دهید که با سه سال بازی کردن در استقلال بگویید که اگر منصورخان پورحیدری و ناصر خان حجازی نیستند، من هستم؟ اگر پرویز خان مظلومی، حسن آقای روشن، اصغر حاجیلو این صحبت را بکنند که نمی‌کنند، مسئله دیگری است. شما مگر در شهید قندی یزد نبوده‌اید؟ درباره شهید قندی هم صحبت کنید. همان اندازه که استقلال بودید، در صبا باطری هم بودید. چرا فقط درباره استقلال صحبت می‌کنید؟ ایشان می‌گوید بلافاصله بعد از بازی با السد من گفته‌ام 350 هزار دلار از تیام گرفته‌ایم.

 

امیرحسین فتحی در بخش پایانی صحبت های خود در این گفت و گوی تلویزیونی گفت: این حرف‌ها از سر ناآگاهی نیست. قطعا غرض ورزی است. یک ماه یا چهل روز قبل از بازی با السد من در عجمان بودم و این پول را گرفتم. آیا ایشان مسافرت بوده که ندیده؟ اگر از کی‌روش درباره دعوت مجدد آزمون و دعوت رضائیان بپرسیم من در این باره صحبتی نمی‌کنم. چرا؟ چون نیم نگاهی به نیمکت تیم ملی هم هست. ولی اگر درباره حسین حسینی و طارق مشکلی هست، مشکل مدیریت باشگاه است. ما باید به بازیکنانمان فرصت دهیم. قطعا استقلال برمی گردد. احتمالا از نظر طباطبائی اگر تیم به دوران اوجش برگردد، ربطی به مدیریت ندارد. اگر تیم ببازد می‌گویند مشکل از مدیریت است و اگر تیم ببرد می‌گویند که ربطی به مدیریت ندارد.

دیدگاه‌ها