کد خبر : 1560992 | 22 مهر 1397 ساعت 11:18 | 55.5K بازدید | 3 دیدگاه

قرمزها در اندیشه تسویه حساب با الکاف در تهران

رقیب پرسپولیس بعد از السد؛ داور بد یمن عمانی!

روز گذشته روزنامه الکاس قطر خبر از قضاوت لی نینگ در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا داد و همچنین احمد الکاف عمانی را داور بازی برگشت دانست.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند و می توانند حتی با کسب یک تساوی خانگی، راهی بازی پایانی شوند. اگر چه هنوز مسابقات نیمه نهایی به پایان نرسیده اما رسانه های عربی مهم ترین گزینه AFC برای بازی برگشت فینال را احمد الکاف داور عمانی می دانند؛ همان داوری که فصل گذشته اجازه رویاسازی به سرخ ها را نداد و با اعلام یک پنالتی اشتباه در بازی برگشت نیمه نهایی، امید قرمزها را به حداقل رساند.

 

در بازی برگشت نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با 4 گل خورده مقابل الهلال به مسقط رفت تا بازی برگشت را انجام دهد. قرمزها که با شوک محرومیت طارمی مواجه بودند، در همان ابتدا موفق شدند با گل منشا از حریف نامدار عربستانی پیش بیفتند اما در دقیقه 30 داور عمانی برخورد محمد انصاری و مهاجم الهلال را پنالتی تشخیص داد! آن هم در شرایطی که هم خطا بیرون از محوطه رخ داده بود و هم درباره ماهیت اعلام خطا بحث هایی وجود داشت! پس از این هم به زعم کارشناسان یک پنالتی روی امیری اعلام نشد و همچنین برخورد توپ با دست بازیکن الهلال در دقایق پایانی پنالتی بود که آن هم گرفته نشد تا پرسپولیسی ها حسابی از داوری متضرر شوند.

 

1344859

 

البته قرمزها شاید بدون این اشتباهات داوری هم حذف می شدند اما گرفتن پنالتی برای الهلال و گذر از خطای الهلالی ها اجازه رویابافی و جنگ برای صعود را هم از آن ها گرفت.

 

حال در صورتی که پرسپولیسی ها راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند، احتمالا بار دیگر باید با این داور عمانی دیدار کنند و این می تواند برای قرمزها نگران کننده باشد. علاوه بر تصمیمات «احمد ابوبکر سعید الکاف» که احتمال دارد اشتباه باشد، جو ورزشگاه نیز می تواند در این مسابقه تاثیر خود را بگذارد و بازی را از روند طبیعی اش خارج کند.

 

1344858

 

او پیش تر هم برای تیم های ایرانی قضاوت کرده بود که اکثر آن ها با برتری حریفان به پایان رسید. از شکست استقلال خوزستان برابر لخویا تا باخت تراکتور به الاهلی و الاتحاد، همگی دیدارهایی بودند که احمد الکاف عمانی در آن ها حضور داشت و حالا پرسپولیسی ها در ابتدا امیدوار به فینالیست شدن و سپس شکستن طلسم این داور بد یمن هستند.

دیدگاه‌ها