کد خبر : 1561010 | 22 مهر 1397 ساعت 12:22 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی بازیکنان بایرن از دوچرخه‌سواری اجباری کوواچ

در باشگاه بایرن مونیخ به دلیل ناکامی این تیم در کسب پیروزی در چهار بازی اخیر که این روزها به یک بحران تبدیل شده و حملات رسانه‌ای به نیکو کوواچ سرمربی بایرن در رسانه‌های آلمانی، جو سنگینی حاکم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن در هفته‌های اخیر که باعث شده این تیم در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا به رده‌ی ششم سقوط کند حتی خوشبین‌ترین هواداران بایرن را نگران کرده و به این سوال دامن زده که آیا نیکو کوواچ می‌تواند به این روند ناکامی‌ها پایان دهد و غول بزرگ فوتبال باشگاهی آلمان را به روزهای اوج خود برگرداند؟

 

در همین حال یک گزارش منتشر شده توسط روزنامه‌ی آلمانی بیلد نگرانی هواداران بایرن را بیشتر کرده است. بیلد گزارش داد که بعضی از بازیکنان بایرن از دوچرخه‌سواری‌های 20 دقیقه‌ای که بعد از هر جلسه‌ی تمرین به اجبار و به دستور نیکو کوواچ انجام می‌شود و همه‌ی بازیکنان مجبور به شرکت در آن هستند ناراحت و عصبانی شده‌اند. این در حالی است که کوواچ معتقد است این دوچرخه‌سواری‌ها به تخلیه‌ی استرس بازیکنان کمک کرده و آنها را سرحال می‌آورد. به گزارش بیلد، این دوچرخه‌سواری‌ها بر خلاف نظر کوواچ، خود به یک عامل تنش‌زا در اردوی بایرن تبدیل شده است.

 

1344875


ساندرو واگنر، سون اولریش و ژاوی مارتنیز سه بازیکن بایرن بودند که روز جمعه به تشخیص هولگر برویش مربی بدنسازی بایرن برای رسیدن به آمادگی بدنی هر چه بهتر، دوچرخه‌سواری کردند ولی بیلد در گزارش خود مشخص نکرده که آیا این سه بازیکن جزء کسانی که به دوچرخه‌سواری‌های اجباری کوواچ اعتراض دارند هستند یا نه.

 

به گزارش بیلد زمانی که کوواچ هدایت آینتراخت فرانکفورت را به عهده داشته، بازیکنان آن تیم هم از دوچرخه‌سواری‌های اجباری او دل خوشی نداشته و آن را مسخره می‌کرده‌اند. بیلد می‌گوید بازیکنان آینتراخت فرانکفورت بین خود می‌گفته‌اند دوچرخه‌سواری برای چیست؟ مگر می‌خواهیم برای تور دو فرانس آماده شویم؟ هر چند نتایج بسیار خوب آینتراخت در دوران سرمربی‌گری کوواچ نشان می‌دهد که ظاهراً این روش خاص او دست‌کم برای فرانکفورتی‌ها بدون نتیجه هم نبوده است.

دیدگاه‌ها