کد خبر : 1561044 | 22 مهر 1397 ساعت 14:37 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلرها سرانجام صاحب مربی جدید شدند؛

بلاتکلیفی 40 روزه در فولاد بالاخره تمام شد

باشگاه فولاد سرانجام پس از زمانی طولانی یک مربی برای دروازه بان های خود استخدام کرد.

بلاتکلیفی 40 روزه در فولاد بالاخره تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که ابراهیم میرزاپور به عنوان مربی دروازه بان ها به کادر فنی سرخپوشان اضافه شده است.

 

میرزاپور در حالی جای فرشاد بختیاری زاده را در فولاد گرفت که از زمان جدایی مربی قبلی تا استخدام این مربی نزدیک به 40 روز زمان سپری شده است.


باشگاه فولاد خوزستان پس از هفته ششم لیگ برتر، سیروس پورموسوی را از سمت هدایت این تیم برکنار کرد و سپس با دستیاران او از جمله فرشاد بختیاری زاده، که مربی دروازه بان های این تیم بود، نیز قطع همکاری کرد.

 

بدین ترتیب از روز شانزدهم شهریور ماه دروازه بان های فولاد مربی اختصاصی نداشتند و یکی از مربیان تیم های پایه با آنها کار می کرد. در حالی که یک تیم لیگ برتری قطعا تمهیدات ویژه تری برای بازیکنان خود از جمله پست مهمی مثل دروازه بانی باید بیاندیشد و حضور حدودا 40 روزه یک مربی تیم های پایه بالای سر بازیکنان بزرگسال لیگ برتری چندان اتفاق جالب و متعارفی نیست.

 

با این حال بلاتکلیفی گلرهای فولاد بعد از این مدت طولانی سرانجام برطرف شد و مرادیان، سالاری و غلام زاده این فرصت را خواهند داشت تا با گلر سال های نه چندان دور تیم ملی کار کرده و زیر نظر او پیشرفت کنند.

دیدگاه‌ها