کد خبر : 1561055 | 22 مهر 1397 ساعت 15:23 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

تبریزی می تواند مشکل گلزنی استقلال را حل کند

برهانی: خیلی به قهرمانی استقلال امیدوارم

مهاجم سابق استقلال می گوید شفر ابزار لازم را در این فصل در اختیار ندارد اما می تواند در نیم فصل دوم ضعف های تیمش را برطرف کند.

برهانی: خیلی به قهرمانی استقلال امیدوارم

آرش برهانی در مورد دو پیروزی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان به ورزش سه گفت: اتفاق خاصی که در این دو بازی افتاد حضور جوانان بود که به خودباوری رسیدند و می توانند بازیکنان مهمی برای استقلال شوند اما هنوز این آن چیزی نیست که هواداران از استقلال انتظار دارند.


او ادامه داد: حق بدهید به کادرفنی استقلال چون در شرایط نامناسبی پای به لیگ هجدهم گذاشتند. شما دید استقلال در بازی دوم برابر نفت مسجد سلیمان بسیار روان تر از بازی اول بازی کرد و شرایطش بسیار بهتر شد.


بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال در مورد بزرگترین مشکل این تیم در لیگ هجدهم می گوید: استقلال مشکل موقعیت ایجاد کردن دارد. استقلال در هر بازی باید موقعیت های زیادی را ایجاد کند و فعلا این اتفاق نیفتاده است.


برهانی در مورد اینکه استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان موقعیت های زیادی ایجاد کرد هم گفت: باید تنوع موقعیت سازی را نگاه کنید  و بعد ببینید جلوی چه تیمی بازی می کنید. انتظار هواداران خیلی بیشتر بود و آنها انتظار دارند استقلال تمام 90 دقیقه را خوب بازی کند و یا حداقل یک نیمه به حریف خود فشار بیاورد.  


وی افزود: باید واقع بینانه نگاه کرد و آقای شفر ابزار لازم را ندارد ولی با وجود این جوان ها شرایط بد نیست و  نسبت به این ابزار استقلال روند روبه رشدی در پیش گرفته است.


برهانی در مورد مشکل استقلال در گلزنی هم می گوید: من این موضوع را قبول دارم. استقلال یک مهاجم شش دانگ نیاز دارد اما تبریزی خیلی با کیفیت است و من خودم سبک بازی او را خیلی دوست دارم. بازیکنان جوان می توانند به مهاجمان شش دانگ تبدیل شوند و من به این موضوع ایمان دارم.

 

او در مورد شانس قهرمانی استقلال می گوید: خیلی امیدوار هستم، شفر زمان دارد در نیم فصل تیم را ترمیم کند. شفرنیم فصل دوم می تواند تیم را ترمیم کند و تجربه لازم را دارد که تیم را از این شرایط خارج کند.

 

برهانی در مورد انتقادهایی که بعضی از پیشکسوتان در مورد استقلال می کنند  هم گفت: من نمی خواهم حرف بزنم و فقط امیدوارم هرچه خیر است برای استقلال پیش بیاید، حالا چه با عمل و چه با حرف های ما.


او در مورد شرایط شهرداری بندرعباس هم می گوید: شرایط خوب است و فردا یک بازی شش امتیازی داریم که اگر پیروز شویم می توانیم به یک امتیازی صدر جدول برسیم.

دیدگاه‌ها