کد خبر : 1561135 | 22 مهر 1397 ساعت 20:18 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام سرپرست سپیدرود:

پایبندی 90 درصدی علی کریمی به تعهداتش

سرپرست تیم سپیدرود رشت اعلام کرد مالکیت جدید به 90 درصد از تعهدات خود در قبال بدهی های گذشته تیم پایبند بوده و آن را به انجام رسانده است.

پایبندی 90 درصدی علی کریمی به تعهداتش

به گزارش "ورزش‌سه"،  پس از ورود علی کریمی به باشگاه سپیدرود رشت علی بهارمست بار دیگر به سمت سرپرستی این تیم انتخاب شد تا خاطرات شیرین رشتی‌ها از لیگ هفدهم تکرار شود. وی در گفت و گو با خبرنگار  ما درباره وضعیت باشگاه سپیدرود بعد از آمدن علی کریمی گفت:


بعد از تغییرات مالکیتی و حضور مجددعلی کریمی وکادرفنی  در تیم سپیدرود با برنامه ریزی پیش بینی شده تمرینات بدنی وتاکتیکی منظمی داشتیم و شرایط روحی وبدنی وفنی بازیکنان به وضعیت تقریبا ایده‌آلی رسیده است .دو بازی آخرمان هم برابر پرسپولیس و پیکان بود و با اینکه خیلی خوب بودیم اما در نهایت بر اساس اشتباهات فردی نتیجه را در دقایق آخر واگذار کردیم. روند رو به رشد تیم برای همه مشهود است و امیدوارم در ادامه کار شرایط بهتری داشته باشیم و از رده انتهایی جدول جدا شده و روند رو به صعودی داشته باشیم.


وی در خصوص وضعیت مالی این باشگاه نیز گفت: باشگاه‌هایی که توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند به نوعی دچار مشکلات مالی فراوان هستند و هزینه‌ها بسیار زیاد است و کمک‌های مالی پشتمان نیست و همین باعث می‌شود شرایط خیلی سخت شود. اما با حضور مالکیت جدیدشرایط سپیدرود بهتر شده و تاکنون   20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده است.

بهارمست در ادامه با اشاره به هزینه های سنگین تیمداری درلیگ برتر افزود: برای ٤بازی گذشته از ظرفیت چند اسپانسر استفاده شده و در حال حاضر به دنبال این هستیم با مذاکراتی که در حال انجام است برای مسابقات باقی مانده تا پایان فصل قرارداد جدیدی با اسپانسرهای علاقه مند در این راستا منعقد نماییم.


سرپرست سپیدرود در ادامه درخصوص وضعیت بابک حاتمی گفت:بابک حاتمی فعلا با ما تمرین می‌کند و در صورت تایید نهایی کادر فنی  اقدام به جذب این بازیکن خواهیم کرد.


بهارمست در آخر به موضوع مالکیت باشگاه پرداخت و گفت: مالکیت باشگاه در حال حاضر در اختیار علی کریمی است براساس توافقات انجام شده و قرارداد  منعقده فی مابین جناب آقای مومنی و اداره کل ورزش و جوانان استان   گروه مالکیتی جدید سقف تعهداتی برای پرداخت بدهی های  گذشته داشته اند که از مبلغ مورد توافق تاکنون تقریبا 90 درصد آن را انجام داده و باقی مانده آن هم ظرف چندروز آینده تکمیل وتسویه می‌گردد.

دیدگاه‌ها