کد خبر : 1561161 | 23 مهر 1397 ساعت 00:17 | 27.6K بازدید | 1 دیدگاه

ورونا با 2 لژیونر ایرانی برد؛ غفور غایب بود

شکست یاران معروف و میرزاجانپور در سری آ

لژیونرهای والیبال ایران در سری آ ایتالیا و سوپرلیگ ترکیه 3 شکست و یک پیروزی را تجربه کردند.

شکست یاران معروف و میرزاجانپور در سری آ

به گزارش "ورزش سه"، لیگ های والیبال در قاره سبز طی روزهای اخیر آغاز شده و لژیونرهای ایرانی هم از امروز در ترکیب تیم های خود به میدان رفتند.


در چارچوب هفته اول سوپرلیگ ترکیه، تیم "زراعت بانک" که فرهاد قائمی و صابر کاظمی، 2 ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، مقابل "هالک بانک" مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفت. این جدال نزدیک بین 2 مدعی قهرمانی این فصل در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود هالک بانک به اتمام رسید تا 2 لژیونر ایرانی در ترکیب زراعت بانک در هفته اول سوپرلیگ ترکیه شکست را تجربه کنند.


همچنین در سری آ ایتالیا سعید معروف، محمدجواد معنوی نژاد، مرتضی شریفی و مجتبی میرزاجانپور در ترکیب تیم های خود به میدان رفتند؛ اما امیر غفور که به دلیل صادر نشدن روادیدش هنوز نتوانسته به ایتالیا سفر کند، در ترکیب تیم مونزا غایب بود.


تیم والیبال سیه نا که این فصل با هدایت خوان سیچلو و در اختیار داشتن سعید معروف وارد سری آ شده، در هفته نخست برابر ترنتینو یکی از پرافتخارترین تیم های ایتالیا به میدان رفت. این دیدار در نهایت با حساب 3 بر صفر(25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 22) به سود ترنتینو به پایان رسید تا کاپیتان تیم ملی ایران اولین شکست خود را در سری آ تجربه کند.


در بازی دیگر که می توانست تقابل ایرانی ها در هفته اول لقب بگیرد، تیم مونزا در غیاب امیر غفور شکست 3 بر یک را برابر ورونا تجربه کرد که 2 لژیونر ایرانی را در ترکیب خود دارد. جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی در ترکیب ورونا حضور داشتند و با هدایت گربیچ توانستند هفته نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند.


همچنین تیم کاستلانا برابر ویبو والنتیا در هفته اول به میدان رفت. مجتبی میرزاجانپور، دریافت کننده ایرانی در ترکیب کاستلانا حضور داشت؛ اما این تیم با نتیجه 3 بر یک برابر حریف خود شکست خورد.


در هفته اول سری آ تیم مودنا هم با هدایت خولیو ولاسکو و در اختیار داشتن زایتسف 3 بر صفر از سد سورا گذشت.

 

1345017

دیدگاه‌ها