کد خبر : 1561194 | 23 مهر 1397 ساعت 09:13 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: نمی‌دانم می‌توانیم قهرمان CL شویم یا نه

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که مطمئن نیست تیمش توان کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد یا نه.

گواردیولا: نمی‌دانم می‌توانیم قهرمان CL شویم یا نه

به گزارش "ورزش سه"، سیتی فصل گذشته با اختلاف و شکستن رکوردهای متعدد قهرمان لیگ برتر شد و در چمپیونزلیگ به مرحله یک چهارم نهایی رسید ولی مقابل لیورپول شکست خورد و حذف شد. بهترین عملکرد سیتی در چمپیونزلیگ به فصل 16-2015 برمی‌گردد، جایی که آنها با پیگرینی به نیمه نهایی رسیدند. سیتی در این فصل نیز فرم خوبی داشته ولی گواردیولا از شانس تیمش برای قهرمانی مطمئن نیست.

 

 

1341051

 

 

او گفت:" موفقیت بزرگ ما رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بود. نمی‌‌دانم باشگاه ما باز هم آماده موفقیت هست یا نه. نمی‌دانم. ما تاریخ زیادی پشت سرمان نداریم ولی اعتماد به نفس بالایی داریم. موضوع مربی، بازیکن، باشگاه یا هوادار نیست. موضوع این است که ما باید پیروز شویم. نمی‌دانم به این نقطه رسیده ایم یا نه.

 

در مقطعی آث میلان هم به روزهای اوج اروپا بازخواهد گشت، آنها پیشتر پنج، شش یا هفت بار قهرمان شده اند. تیم‌های محبوب من، تیم‌هایی هستند که تاریخ بزرگتری دارند، تیم هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا. به نظرم یوونتوس هم با رونالدو می‌خواست نشان دهد که امسال به دنبال کسب قهرمانی است. آنها دو بار به فینال رسیده اند و هر بار به قهرمانی نزدیکتر می‌شوند. اتلتیکومادرید نیز در خانه بازی خواهد کرد. آنها هم تیم قدرتمندی هستند و در کنارشان تیم‌های دیگر که امیدواریم ما هم جزء مدعیان باشیم."

دیدگاه‌ها