کد خبر : 1561210 | 23 مهر 1397 ساعت 10:58 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

رقیب ایران بدون بشار مقابل رقیب دیرینه

عربستان – عراق؛ کلاسیکو آسیا در ریاض

دو رقیب دیرینه و سنتی در جمع کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس امروز در تورنمنت چهارجانبه سوپرکلاسیکو ریاض مقابل هم صف آرایی می کنند.

عربستان – عراق؛ کلاسیکو آسیا در ریاض

به گزارش "ورزش سه"، جدال عربستان با عراق به عنوان دو تیم از کشورهای عرب زبان خاورمیانه همواره جنگی حیثیتی و حساس تلقی می شود. شاید به خاطر همین حساسیت ها بود که رسانه های عرب زبان به این دیدار لقب"کلاسیکو آسیا" دادند و مدعی شدند برتری در این بازی  برای هر یک از دو طرف اهمیتی دو چندان دارد.


طبق هماهنگی های به عمل آمده عربستان و عراق امروز در دومین روز از تورنمنت چهارجانبه ریاض در ورزشگاه امیر بن فیصل مقابل هم صف آرایی می کنند تا بعد از شکست های سنگین مقابل آرژانتین و برزیل یکی دیگر از بازی های تدارکاتی پیش از جام ملت های آسیا را برگزار کنند.


این دیدار از یک نظر برای کادر فنی تیم ملی ایران هم می تواند حائز اهمیت باشد چون عراق جدی ترین رقیب ملی پوشان در مرحله گروهی جام ملت ها مقابل تیمی به میدان می رود که خود را مدعی قهرمانی جام 2019 امارات می داند. سرکوکاتانچ برای بازی امروز بشار رسن ستاره 23 ساله عراق مقابل آرژانتین را به دلیل مرگ مادرش در اختیار ندارد با این وجود سرمربی اسلوونیایی در کنفرانس قبل از بازی مدعی شد نگرانی از بابت کمبود بازیکن ندارد.


مصاف دو تیم امشب از ساعت 20:30 آغاز می شود تا با برتری در این بازی حیثیتی تلخی شکست قبل مقابل دو غول آمریکای جنوبی کمتر شود. جدالی که روزنامه الریاضیه عربستان با انتشار صفحه اینفو از تاریخ رقابت های دو تیم به استقبال "کلاسیکوآسیا" رفته و از طرفداران برای پرکردن سکوهای ورزشگاه دعوت به عمل آورده است.

 

1345089

 

دیدگاه‌ها