کد خبر : 1561222 | 23 مهر 1397 ساعت 11:39 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

طباطبایی: سرپرست تیم ملی با بازیکنان رفیق است!

واکنش رییس بسکتبال به جنجال دوغ و ماست

رییس فدراسیون بسکتبال وجود فضای مجازی را دلیلی برای دامن زدن به حاشیه های اخیر این رشته و اختلاف بین ملی پوشان و سرپرست تیم ملی می داند.

واکنش رییس بسکتبال به جنجال دوغ و ماست

به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل بود که انتشار مصاحبه ای از یکی از ملی پوشان بسکتبال که برخی کمبودهای موجود در اردوی تیم ملی را بازگو کرده بود، با واکنش تند مدیر تیم های ملی همراه شد. مسعود قاسمی که به عنوان سرپرست با تیم بزرگسالان در ماههای اخیر همکاری کرده، امکاناتی که در ماههای اخیر در اختیار ملی پوشان بوده را در گفت و گویی با "ورزش سه" نام برد و با عصبانیت درباره اعتراض بسکتبالیست ها حرف زد.


موج بعدی اعتراض دسته جمعی ملی پوشان بسکتبال بود که با مصاحبه تند حامد حدادی آغاز شد و سپس سایرین هم در صفحه های شخصی خود در اینستاگرام با کنایه درباره شام اضافه یا خوردن مک دونالد در سفرهای خارجی به اظهارات سرپرست تیم ملی واکنش نشان دادند.


همچنین شروع لیگ برتر بسکتبال، حضور بازیکنان دورگه در تیم ملی، خداحافظی احتمالی ستاره ها و شایعه سهم خواهی فدراسیون از قهرمانی پتروشیمی در آسیا از دیگر بهانه هایی بود که باعث شد دقایقی با رامین احمدی طباطبایی همکلام شویم. در ادامه مشروح صحبت های رییس فدراسیون بسکتبال با خبرنگار "ورزش سه" را می خوانید:


از تیم های لیگ برتری ضمانت گرفتیم


اولین کاری که برای شروع فصل جدید لیگ برتر انجام دادیم، تنظیم آیین نامه جدید بود. از چندی قبل جلسات به صورت منظم برگزار و آیین نامه جدیدی را تنظیم کردیم. ۱۱ تیم در جلسه قرعه‌کشی اعلام آمادگی کردند و ضمانت های لازم هم از آنها گرفته شده است. تمام موارد را در آیین نامه پیش بینی کردیم تا تیم ها در میانه لیگ کناره گیری نکنند و بتوانیم لیگ باکیفیتی داشته باشیم. به جز شهرداری تبریز که هنوز تکلیفش به درستی مشخص نشده، سایر تیم ها برای شروع لیگ آماده هستند.


دعوت از دورگه‌ها را در دستور کار داریم


درباره به کارگیری بازیکنان دورگه در تیم ملی بسکتبال که از سوی سرمربی تیم ملی هم درخواستی مطرح شده بود، ما مکاتباتی انجام دادیم. مراحل اداری این کار در حال انجام است و اگر ۲ بازیکنی که از آنها نام برده شده؛ یعنی مایک رستم‌پور و آرون گرامی‌پور خودشان تمایل به حضور در تیم ملی داشته باشند، به زودی اقدامات لازم برای دعوتشان به تیم ملی انجام می گیرد. البته از نظر فنی هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می شود، باید مورد تایید کادرفنی باشد. با این حال کارنامه این ۲ بازیکن نشان می دهد بازیکنان باکیفیتی هستند و سرمربی تیم ملی هم آنها را تایید کرده است. امیدوارم به زودی این روند طی شود تا آنها هم بتوانند به تیم ملی ایران کمک کنند.


صمد و حامد حرفی از خداحافظی نزدند


صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی جزو بازیکنان باتجربه ما هستند و فدراسیون و کادرفنی حساب ویژه ای روی آنها باز می کنند. اگر بعد از سال ها بازی کردن یک بار هم به هر دلیلی آنها نتوانستند تیم ملی را همراهی کنند، نباید زحماتشان را نادیده بگیریم. باید بزرگان تیم ملی را حفظ کنیم چون در سال های اخیر کمک زیادی به تیم ملی کردند. آنها هیچ حرفی از خداحافظی نزدند و انشاالله در اولین اردوی تیم ملی هم حاضر می شوند.


درمان حدادی زیر نظر فدراسیون است


حامد حدادی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. البته درمان او زیر نظر فدراسیون پیگیری می شود و این روزها نیز او زیر نظر بدنساز در سالن فدراسیون خودش را آماده می کند. از وضعیت باشگاهی اش خبری ندارم؛ اما با شروع اردوی تیم ملی می تواند مثل همیشه کنار سایر بازیکنان حضور داشته باشد. صمد نیکخواه بهرامی هم که در آمریکا هست و مراحل قرارداد باشگاهی اش را طی می کند.


صحبت از دوغ و ماست در شان تیم ملی نیست


من در یک هفته اخیر در این باره صحبتی نکردم چون نمی خواستم به حاشیه ها دامن بزنم. از نظر من صحبت کردن از دوغ و ماست در شان تیم ملی نیست. ما متخصص تغذیه ای در تیم ملی داشتیم که با نظر او برنامه هفتگی غذایی بازیکنان را تنظیم می کردیم. اصلا بحث صرفه جویی مطرح نبوده و حتی هر بازیکنی خارج از آن برنامه غذایی هر چیزی که درخواست می کرد، برایش تهیه می شد.

 

1345110


گفتم هر کمبودی دارید، به خودم بگویید


بازیکنان در تهران که در هتل المپیک حضور داشتند و امکانات برایشان مناسب بوده است. بارها به حامد حدادی و صمد به عنوان بازیکنان باتجربه تیم ملی گفته بودم که اگر ملی پوشان هر کمبودی دارند، به ما بگویند تا برایشان فراهم کنیم. این حرف ها اصلا نباید به رسانه ها کشیده می شد و اینطور به آن دامن می زدند. شاید هم تاکنون کمبودی وجود داشته چون این اتفاق ممکن هر جایی رخ دهد؛ اما با همکاری بازیکنان خیلی زود حل و فصل شده است.


شاید یک روز با اتوبوس زودتر برسیم


در بحث سفرهای خارجی هم شرایط همینگونه بوده و سعی کردیم بهترین امکانات را برای بازیکنان فراهم کنیم. برخی مسائل اصلا نباید رسانه ای شود. مثلا شرایط خاصی پیش می آید که شاید با اتوبوس زودتر به تمرین برسیم و همه همکاری می کنند و آن روز با اتوبوس می رویم. این ها صحبت های درون خانوادگی است و نباید به بیرون درز کند چون شکل خوبی ندارد.


سرپرست تیم ملی با بازیکنان رفیق است!


مسعود قاسمی به عنوان سرپرست تیم ملی با بازیکنان رابطه خوبی دارد و با آنها رفیق است. الان هم که این صحبت ها مطرح شده، اختلافی بین او و بازیکنان تیم ملی نیست. امان از این فضای مجازی که باعث شد برخی حاشیه ها به وجود بیاید. مطمئن باشید که این حاشیه ها تاثیری روی تیم ملی نخواهد گذاشت.


دنبال سهم خواهی از قهرمانی پتروشیمی نیستیم


خوشحالم که تیم پتروشیمی با حمایت فدراسیون و با آن شرایط سخت به مسابقات جام باشگاههای آسیا اعزام شد و با جام قهرمانی بازگشت. تیم قهرمان پاداشی دریافت می کند که طبیعتا به باشگاه پتروشیمی می رسد. این پاداش برای خودشان است و آنها تصمیم می گیرند که چطور آن را خرج کنند. فدراسیون در زمینه اعزام هزینه های برای بلیت و ویزا انجام داده بود که باید از سوی باشگاه پتروشیمی پرداخت شود. غیر از این ما هیچ چشمداشتی به پاداش پتروشیمی نداریم و دنبال سهم خواهی هم نیستیم.

 

دیدگاه‌ها