کد خبر : 1561223 | 23 مهر 1397 ساعت 11:39 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

حسرت شاگردان کرانچار برای بازی تدارکاتی

المپیک عراق به جای ایران در ترکیه

در روزهایی که امیدهای ایران درگیر زمین تمرین و تدارکات هستند سایر رقبا سخت مشغول برگزاری بازی های تدارکاتی و اردوهای برون مرزی هستند.

المپیک عراق به جای ایران در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، رویای صعود به المپیک همچنان بر قوت خود باقی است، رویایی که انتظار می رود برای المپیک 2020 توکیو به واقعیت تبدیل شود تا طلسم عدم حضور ایران در این رقابت ها بعد از 44 سال شکسته شود.


در شرایطی که تمام رقبای ایران در این راه سخت در تلاش برای آماده سازی خود برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک برای رسیدن به یکی از سه سهمیه قاره آسیا هستند امیدهای ایران درگیر دعواها و جنجال های همیشگی هستند. دعوا بر سر زمین تمرین و استفاده از ساختمان پک برای آماده سازی و برگزاری تمرینات این روزها تمامی اخبار مربوط به لغو بازی های تدارکاتی و اردوها را تحت الشعاع قرار داده است.


این اتفاق در حالی است که عراق بعد از لغو بازی دوستانه با ایران و مخالفت با پیشنهادی که برای سفر به ایران انجام داد راهی ترکیه شد و دیروز در اولین بازی خود در شهر آلانیا با نتیجه 2-0 این تیم حاضر در سوپرلیگ ترکیه را از پیش رو برداشت. قطر دیگر مدعی صعود به المپیک در خاورمیانه نیز در ادامه بازی های تدارکاتی به فلسطین باخت آن هم در شرایطی که سرمربی اسپانیایی طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال این کشور بر عملکرد تیم ملی بزرگسالان نظارت داشت و هدایت امیدها را دستیار او برعهده داشت.

 

1345104

 

1345103


امیدهای ایران در شرایطی تمرینات خود را با دعوت از تمامی پتانسیل موجود از داخل و خارج از کشور زیر نظر زلاتکو کرانچار در تهران برگزار می کنند که فدراسیون فوتبال تنها یک بازی تدارکاتی با عمان برای روز 29 آبان هماهنگ کرده است، جدالی که در فیفادی ماه دسامبر برگزار می شود بدون این که از فیفادی های ماه اکتبر(هفته پیش و این هفته) بهره ای در راستای آماده سازی این تیم بردارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها