کد خبر : 1561224 | 23 مهر 1397 ساعت 10:32 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایه رو: انگلیس مسیری مشابه اسپانیا را طی کرده

فرناندو ایه رو، اسطوره فوتبال اسپانیا معتقد است که سه شیرها در مسیری مانند اسپانیا قرار گرفته اند.

ایه رو: انگلیس مسیری مشابه اسپانیا را طی کرده

به گزارش "ورزش سه"، ایه رو به عنوان یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود و او بر این باور است که انگلیس می‌تواند مسیری مشابه اسپانیا را طی کرده و جام های زیادی کسب کند. ایه رو که در طول جام جهانی هدایت اسپانیا را برعهده داشت، در زمانی که لاروخا در سال 2008 به قهرمانی یورو رسید و پس از آن توانست قهرمان جام جهانی و یورو 2012 شود، مدیر ورزشی فدراسیون اسپانیا بود. حال پیش از تقابل اسپانیا و انگلیس در لیگ یوفا، اسطوره رئال مادرید مدعی شد که انگلیس نیز در مسیر مشابه اسپانیا قرار دارد.

 

 

1334782

 

 

او گفت:" کمی غیر طبیعی است که بازیکنی مثل سانچو راهی دورتموند شده ولی بازی کردن بازیکنان در لیگ های خارجی خیلی خوب است. باعث می‌شود رویکرد متفاوتی پیدا کنند و با فرهنگ و فوتبالی جدید آشنا شوند. شما هیچگاه فکر نمی‌کردید که بازیکنان اسپانیایی بتوانند در آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس جا بیفتند. ما همیشه فکر می‌کردیم که کشورهای دیگر بیشتر روی قدرت بدنی تمرکز دارند تا تکنیک. حالا می‌بینیم که بازیکنان خوش تکنیک سر از همه جا در می‌اورند.

 

یک موقع همه شک داشتند که بازیکنان اسپانیایی بتوانند در لیگ برتر بدرخشند ولی حالا  می‌بینیم که تیم‌های انگلیسی از سراسر جهان بازیکن می‌گیرند. حضور بازیکنانی با رویکرد متفاوت به نفع تیم ملی است. این اتفاق برای اسپانیا هم رخ داد، وقتی مربیانی از آمریکای جنوبی، ایتالیا، فرانسه و آلمان به لیگ ما آمدند. باید ذهن ها را باز کرد و انگلیس هم همین کار را کرده است. مطمئنا این موضوع روی تیم ملی انگلیس در آینده و همینطور حال تاثیر خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها