کد خبر : 1561226 | 23 مهر 1397 ساعت 11:41 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

نقش خط دفاع نفت در موفقیت برابر تراکتور

شاگردان مرد پرتغالی نیمکت نفت آبادان در شرایطی بار دیگر در این فصل برابر تراکتور قرار می‌گیرد که در جام حذفی موفق به حذف حریف شده بودند.

نقش خط دفاع نفت در موفقیت برابر تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، صنعت نفت آبادان که توانسته بود در جام حذفی تراکتورسازی را از دور رقابت ها حذف کند اکنون در هفته نهم لیگ برتر مجددا برابر این تیم دیدار خواهد کرد و امیدوار به تکرار موفقیت است.


آبادانی ها پس از دیدار هفته هشتم مقابل ذوب آهن و تساوی برابر این تیم اصفهانی، در تعطیلات با پیگیری تمرینات خود را آماده مصاف و رویارویی مجددا با تبریزی ها در خانه کردند و می خواهند برای بار دوم تراکتوری‌ها را متوقف کنند. آنها در این فصل به جز شکست تراکتورسازی در جام حذفی، تیم‌های مدعی لیگ مثل پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن را نیز متوقف کردند و می‌خواهند مجددا برای اثبات خودشان اینبار برابر تراکتورسازی که مرد ولزی نیمکت خود را بعد از حواشی دیدار جام حذفی کنار گذاشته، را شکست دهند. البته که برزیلی های فوتبال ایران کار دشواری دارند، تراکتورسازی دیگر آن تراکتورسازی ابتدای فصل نیست، این تیم حالا با ستاره های مطرح و با اتکا به بردش با نتیجه 6 بر صفر برابر استقلال خوزستان به مصاف صنعت نفت می آید و قطعا به دنبال انتقام حذف از جام حذفی هم هست.

 

1345107


با این وجود نقطه قوت صنعت نفت در بازی های این فصل ساختار تدافعی اش بوده که باعث شده این تیم تا الان و در حالی که شرایط خوبی در جدول ندارد 2 شکست در کارنامه اش ثبت شده است.  صنعت نفت با حضور نفراتی مثل سیروان قربانی، حسین ساکی، وفا هخامنش و عقیل کعبی در ساختار دفاعی اش باید در بازی خانگی و دشوار برابر تراکتورسازی اجازه نفوذ و رسیدن به دروازه را به ستاره های خطرناک و تهاجمی حریف ندهند. آن ها پیش از این برابر تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان موفق به این کار شده و با مقاومت برابر حریفان تهاجمی و قدرتمند باعث شدند تا طلایی های آبادان از این بازی های دشوار امتیاز بگیرند. این خط دفاعی حالا آزمون سختی برابر خط حمله و هافبک تهاجمی تراکتورسازی دارد و اگر به موفقیت برسند شاید صنعت نفت برای دومین بار تراکتورسازی را در آبادان متوقف کند.

 

دیدگاه‌ها