کد خبر : 1561229 | 23 مهر 1397 ساعت 12:20 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

25 سال سابقه مربیگری در فوتبال جهان را دارم

فاریاس: ایران، تیم تدافعی خوبی است

سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی اعلام کرد تیمش بازی جذاب و زیبایی را با ایران انجام خواهد داد.

فاریاس: ایران، تیم تدافعی خوبی است

به گزارش "ورزش‌سه"، سزار فاریاس سرمربی تیم ملی بولیوی در نشست خبری قبل از دیدار با ایران حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:


ایران در دفاع عملکرد خوبی داشته است


دیدار زیبا و جذابی مقابل ایران خواهیم داشت. دو تیم با سبک‌های مختلف از قاره‌های مختلف مقابل هم قرار خواهند گرفت. ایران تیم خوبی دارد و در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت. از نظر دفاعی هم ایران عملکرد خوبی داشته است. تیم ایران هفت سال است با کی‌روش کار می‌کند.

 

بازی با ایران دیداری تدارکاتی عالی است


همانطور که می‌دانید تیم بولیوی از قاره آمریکای جنوبی است و در این قاره سبک متفاوتی وجود دارد و تیم‌های قدرتمندی در آمریکای جنوبی حضور دارند. نحوه صعود به جام جهانی در این قاره متفاوت است و تیم‌های قدرتمندی مانند آرژنتین، برزیل، کلمبیا و .. در این قسمت وجود دارند و کار سخت است، اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم، همانطور که ایران هم خودش را آماده جام ملت‌های آسیا می‌کند. بازی تدارکاتی ما مقابل ایران دیدار بسیار عالی برای هر دو تیم خواهد بود و تیم من هم با تعداد بازیکنان جوان به این دیدار آمده و فرصت خوبی برای این جوان‌ها است تا خودشان را نشان دهند.

 

 


خوشحالیم که با ایران بازی می کنیم


ما بازیکنان خوبی داریم که از نظر سازماندهی بسیار خوب عمل می‌کنند، ایران هم تیم بسیار خوبی است و از نظر تاکتیکی و روحی وضعیت بسیار خوبی دارد و در آسیا هم جزو تیم‌های برتر محسوب می‌شود. ما خوشحالیم با تیم ایران بازی می‌کنیم. تیم ما در بازی‌های انتخابی در ارتفاع بسیار بالایی از دریا بازی می‌کند و به همین دلیل می‌خواهیم تیم را به این به شرایط دیگر هم عادت دهیم. البته با توجه به مسافت و سفری که به ایران داشتیم، فرصت خوبی برای بازیکنان فراهم شده تا بتوانیم با شرایط جدید آشنا شویم.

 


تیم کی روش در جام جهانی خوب کار کرد


تیم ایران در جام جهانی در گروه سختی قرار داشت و با تیم‌هایی مثل اسپانیا و پرتغال بازی کرد، با این حال عملکرد ایران به لحاظ تاکتیکی بسیار خوب بود. ما در لندن بازی‌های جام جهانی را بررسی کردیم و تمام مطالب را دیدیم، کارلوس کی‌روش هم آنجا بود و عملکرد همه تیم‌ها را بررسی کردیم و به نظرم تیم ایران توانست به خوبی کار کند. مطمئناً تداوم حضور این مربی و بازیکنان باعث بهتر شدن عملکرد ایران هم خواهد شد.

 


25 سال سابقه مربیگری دارم، 170 بازی ملی کردم


من 20 سال سابقه مربیگری در ونزوئلا را دارم. برای مسابقات زیر 23 سال آمریکای جنوبی هم با تیم ونزوئلا حضور داشتم در انتخابی جام جهانی زیر 23 سال مصر هم با تیمم حضور داشتم. این جزو تجربیات من است. در مسابقات هند،‌ پاراگوئه و .... هم تجربه سرمربیگری دارم و در تیم‌های رده بالای باشگاهی ونزوئلا مربیگری کرده‌ام و الان همزمان مربی یک تیم باشگاهی ونزوئلا و تیم ملی بولیوی هستم. در ماه دسامبر نیز پس از پایان قراردادم با باشگاه ونزوئلایی به طور کامل در خدمت تیم ملی بولیوی خواهم بود. من 25 سال سابقه مربیگری دارم و در 170 بازی ملی حضور داشتم که 19 بازی آن در رده بزرگسالان بوده است.

 

دیدگاه‌ها