کد خبر : 1561256 | 23 مهر 1397 ساعت 12:59 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین لژیونر ایرانی هم به ایتالیا رسید

امیر غفور از هفته بعد به سری‌آ پای می‌گذارد

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران برای پیوستن به تمرینات مونزا به ایتالیا رسید.

امیر غفور از هفته بعد به سری‌آ پای می‌گذارد

به گزارش  "ورزش سه"، امیر غفور که بعد از کش و قوس های فراوان در جریان برگزاری رقابت های قهرمانی جهان حضور خود در سری آ ایتالیا را قطعی کرد، برای سفر به ایتالیا با مشکلاتی مواجه شده بود.


این پشت خط زن باتجربه تیم ملی که با باشگاه «ورو والى مونزا» قرارداد امضا کرده، در هفته های اخیر منتظر صدور ویزای خود از سوی سفارت ایتالیا بود و در این اتفاق تاخیر زیادی به وجود آمد.

 

1345183


در شرایطی که مونزا شب گذشته در اولین دیدار خود از فصل جدید سری آ مقابل ورونا شکست ۳ بر یک را تجربه کرد، امیر غفور امروز به ایتالیا رسید. بالاخره با رفع مشکلات ویزایی آخرین لژیونر والیبال ایران هم راهی ایتالیا شد تا طی یکی، ۲ روز آینده به تمریناتش مونزا اضافه شود.


امیر غفور در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار "ورزش سه" اعلام کرد به ایتالیا رسیده و به زودی در تمرینات این تیم حاضر می شود. البته این ملی پوش ایرانی در هفته های اخیر در تمرینات سایپا حاضر شده بود تا آمادگی خود را حفظ کند.

 

1345182


باید دید امیر غفور بعد از غیبت در هفته اول سری آ از هفته آینده تیمش باید مقابل لاتینا قرار بگیرد، به میدان می رود یا جا افتادن این بازیکن در ترکیب مونزا به خاطر دیر اضافه شدنش به طول خواهد انجامید.

دیدگاه‌ها