کد خبر : 1561286 | 23 مهر 1397 ساعت 15:21 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: شماره 4 حسینی برای من معنای خاصی داشت

وقتی سیدجلال با دایی مقایسه شد (عکس)

کارلوس کی روش امروز کنفرانس خبری خود را پیش از دیدار با بولیوی به دلایلی در ساختمان پک و درست زیر عکس سیدجلال حسینی برگزار کرد.

وقتی سیدجلال با دایی مقایسه شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمام صحبت ها و حواشی چند وقت اخیر فوتبال در ایران پیرامون یک موضوع بوده است؛ ساختمان پک. ساختمانی که در زمان حضور کی روش مورد بهره برداری قرار گرفت و از امکانات مناسبی برای آماده سازی یک تیم فوتبال برخوردار است.


به همین دلیل هم بود که کی روش اهالی رسانه را غافلگیر کرد و آنها را برای اولین مرتبه برای نشست خبری به این ساختمان برد تا نشان دهد و بگوید که این ساختمان متعلق به او نیست و همه می توانند از آن بهره مند شوند؛ اما یک موضوع جالب توجه دیگر قرار دادن صندلی های نشست خبری زیر عکس سیدجلال حسینی بود که دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود.


کی روش که 7.5 سال در تیم ملی با کاپیتان فعلی سرخپوشان همکاری داشت، در پاسخ به این سوال که آیا سید جلال حسینی و رامین رضاییان شانس بازگشت به تیم ملی را دارند توضیحات جالب توجهی ارائه داد.

 


سرمربی پرتغالی تیم ملی بلافاصله پس از این سوال، این موضوع را مطرح کرد که کنار گذاشتن کلمه مناسبی برای بازیکنی مثل سیدجلال که سالیان سال در تیم ملی بوده، نیست و توضیح داد شما وقتی می توانید از کلمه کنار گذاشتن استفاده کنید که فقط شخصی صاحب پیراهن، مکان و یا جنسی باشد ولی اینجا کسی صاحب پیراهن و پست تیم ملی نیست؛ تیم ملی و پیراهنش چیزهایی هستند که تا ابد باقی می مانند.


کارلوس کی روش سپس به محدود بودن لیستش اشاره کرد و اینکه نمی تواند بییشتر از 23 بازیکن به تیم ملی دعوت کند؛ اینکه او باید به آینده هم بیاندیشد و سپس با نگاه کردن به چهره سردار آزمون ضمن معذرت خواهی به او  گفت اگر به آینده نگاه نمی کرد، الان باید علی دایی به جای او در این صندلی می نشست. علی دایی در جام جهانی 2006 با وجود انتقادات فراوان وجود داشت ولی بسیاری معتقد بودند که جای او باید به جوان تر ها داده می شد؛ موضوعی که رخ نداد و البته علی دایی هم تورنمنت خوبی را تجربه نکرد. پیش از جام جهانی هم کی روش با وجود اینکه از شماره حسینی برای نشان دادن چهار بار حضور خود در جام جهانی استفاده کرد، از مدافعان دیگری برای حضور در روسیه استفاده کرد تا یکی از کاپیتان های تیمش دیگر در تیم ملی نباشد.


سرمربی تیم ملی به عنوان مسئول اصلی نتایج فنی تیم شناخته می شود و بی شک هم کسی بیشتر از او خواهان نتیجه گرفتن تیم ملی نیست؛ به نظر می رسد اینکه چه بازیکنانی برای حضور در تیم ملی انتخاب می شوند را علیرغم تمام انتقاداتی که همیشه وجود دارد، باید به عهده مسئول و پاسخگوی اصلی این حوزه گذاشت و در پایان نتایج مشخص خواهد کرد که چقدر این تصمیمات درست یا نادرست بوده است.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها