کد خبر : 1561296 | 23 مهر 1397 ساعت 16:02 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار تراکتور و مجموعه تراکتورسازی؛

تی تی ها به بنیان دیزل اثاث کشی می‌کنند

با واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی و عدم مالکیت کارخانه تراکتورسازی بر این باشگاه، کار تی تی ها در مجموعه ورزشی کارخانه نیز به پایان رسیده و آن ها فعلا راهی بنیان دیزل می‌شوند.

تی تی ها به بنیان دیزل اثاث کشی می‌کنند

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتورسازی در تابستان اخیر به محمدرضا زنوزی مطلق واگذار شد تا پس از سال ها مالکیت سپاه و کارخانه تراکتورسازی بر این تیم، تی تی ها سرانجام خصوصی شوند. زنوزی در همان ابتدا تصمیمات مختلفی گرفت که از جمله این تصمیم ها، پایان دادن به همکاری با ایرانسل و همچنین ساخت کمپی جدید بود که طبیعتا تصمیم دوم، پروژه ای زمان بر است.

 

اما واگذاری باشگاه به زنوزی تبعاتی هم داشت. آن ها باید از مجموعه ورزشی کارخانه تراکتورسازی جدا می‌شدند و به نظر می‌رسد این اتفاق رخ داده و آخرین مراحل آن انجام می‌شود. در روزی که اسدی مدیرعامل تراکتور نشست خبری داشت هم زمزمه های اثاث کشی شنیده می‌شد و حتی جمع کردن اتاق کنفرانس های خبری نیز از چنین موضوعی حکایت داشت.

 

حالا به نظر می‌رسد از این پس و به زودی تراکتوری ها در ورزشگاه بنیان دیزل که متعلق به محمدرضا زنوزی است تمرین خواهند کرد و بازی های دوستانه را هم همان جا برگزار خواهند کرد. البته محل تمرین تیم ماشین سازی تبریز هم همان ورزشگاه است با این تفاوت که شاگردان تقوی در زمین اصلی کارهای خود را پیش می‌برند و شاگردان مهاجری در زمین شماره ۲ تمرین می‌کنند و تنها برای انجام بازی های لیگ برتری به زمین شماره یک می‌روند.

 

کمپ اختصاصی تراکتورسازان حتی در لیگ شانزدهم میزبان بازی های لیگ برتری تراکتوری ها نیز بود و بازی های مهمی چون پرسپولیس - تراکتور در همان ورزشگاه برگزار شد. همچنین ساختمان مدیریت، نشست خبری و... هم در همان کمپ تراکتورسازی بود.

 

اکنون زمزمه هایی نیز وجود دارد که مدیران باشگاه قصد دارند در هفته های آینده تم ورزشگاه بنیان دیزل که آبی رنگ است را هم تغییر دهند تا برای حضور تی تی ها نیز مناسب شود. البته استادیوم بنیان دیزل نقص هایی جدی همچون اتاق خبرنگاران و اتاق کنفرانس خبری دارد که باید دید چگونه مرتفع خواهند شد.

 

البته ورزشگاه بنیان دیزل و زمین اختصاصی تراکتورسازی فاصله چندانی با هم ندارند و هر دو در قسمت خارج از شهر قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها