کد خبر : 1561402 | 24 مهر 1397 ساعت 08:46 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه‌ی دیدار امشب نروژ و بلغارستان:

لاگربک: بلغارستان استاد وقت‌کشی است

لارس لاگربک سرمربی تیم ملی نروژ که از شکست 1-0 تیمش مقابل بلغارستان در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا عصبانی است معتقد است بلغارها در بازی مقابل نروژ وقت‌کشی کرده‌ و بازی جوانمردانه را رعایت نکرده‌اند.

لاگربک: بلغارستان استاد وقت‌کشی است

به گزارش "ورزش سه"، اما رئیس فدراسیون فوتبال بلغارستان پتار هوباچف با انتقاد شدید از صحبتهای لاگربک گفت:" حرفهای سرمربی نروژ کاملاً احمقانه است".

 

لاگربک که تیمش روز نهم سپتامبر در مقابل بلغارستان با نتیجه‌ی 1-0 شکست خورده بود از نوع بازی بلغارها به شدت عصبانی بود و در یک مصاحبه‌ی تلویزیونی گفت:" من از فوتبال انتظارم این است که در هر نیمه دست‌کم نیم ساعت وقت موثر بازی داشته باشیم. ما تیم جوانی هستیم که باید از این بازی‌ها درس بگیرند و آموزش ببینند. کدام تیمی است که به بازیکنانش وقت‌کشی را یاد بدهد؟"

 

این در حالی است که دو تیم نروژ و بلغارستان امشب بار دیگر در لیگ ملتهای یوفا، این بار به میزبانی سوئد به مصاف هم می‌روند. لاگربک در آستانه‌ی این مسابقه بار دیگر نسبت به تاکتیک‌های بلغارها از جمله وقت‌کشی و دیگر تاکتیک‌هایی که به زعم او با روح بازی جوانمردانه موافق نیستند هشدار داد و گفت:" این کارها در ذات آنها است. بلغارها این کارها را خوب بلدند. آنقدر خوب بلدند که باید تحسین‌شان کرد. به نظر من که در سوئد هم دوباره همان کارها را تکرار خواهند کرد".

 

اما این صحبت‌های لاگربک، رئیس فدراسیون فوتبال بلغارستان پتار هوباچف را بسیار عصبانی کرده. او در پاسخ به ادعاهای سرمربی نروژ به خبرنگاران گفت:" این حرفها کاملاً احمقانه است. وقتی از وقت‌کشی حرف می‌زنند باید واقعیت را ببینند. نروژ خودش استاد وقت‌کشی بود. هر وقت توپ به اوت می‌رفت یکی از هافبک‌هایشان توپ را برمی‌داشت و چند دقیقه وقت تلف می‌کرد که توپ را خشک کند. تازه، بهتر است نروژی‌ها واقعیت فوتبالی بازی با ما را قبول کنند. واقعیت این است که در آن بازی، نروژ از ما بدتر بازی کرد و باخت".

دیدگاه‌ها