کد خبر : 1561480 | 24 مهر 1397 ساعت 13:13 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پاوارد: مدیون اشتوتگارت بودم و باید یک فصل می‌ماندم

بنجامین پاوارد یکی از ستاره‌های جوان تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه با اینکه بعد از جام جهانی با درخواستهای بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مواجه بود تصمیم گرفت در باشگاهش اشتوتگارت ماندگار شود.

پاوارد: مدیون اشتوتگارت بودم و باید یک فصل می‌ماندم

به گزارش "ورزش سه"، پاوارد بعد از چند ماه سرانجام توضیح داد که چرا بعد از به پایان رسیدن جام جهانی و ایستادن روی قله‌ی فوتبال دنیا به همراه هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی فرانسه، درحالیکه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا خواهان به خدمت گرفتنش بودند تصمیم گرفت در اشتوتگارت باقی بماند.

 

با پایان گرفتن جام جهانی روسیه، بنجامین پاوارد جوان که در تیم دیدیه دشان بازی‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشته بود خواهان‌های زیادی پیدا کرده بود که دو تا از مهمترین آنها بایرن مونیخ و رئال مادرید بودند. اما او که به عقیده‌ی کارشناسان قیمتی 40 میلیون یورویی داشت تصمیم گرفت در باشگاه خود اشتوتگارت ماندگار شود تا بسیاری را شوکه کند. پاوارد اما بعد از چند ماه سکوت خود در این باره را شکست و در گفتگو با برنامه‌ی تلویزیونی فوتبالی تله‌فوت در زادگاهش فرانسه، علت این تصمیم خود را توضیح داد.

 

پاوارد در این باره گفت:" من پیشنهادهای زیادی داشتم ولی چون از قبل به این موضوع فکر کرده بودم تصمیم گرفتن برایم کار سختی نبود. من می‌دانستم که باید یک فصل دیگر در اشتوتگارت بمانم چون عاشق پیراهن این تیم و هوادارانش هستم و این را به آنها مدیون بودم".

 

پاوارد در ادامه‌ی صحبتهایش در برنامه‌ی تله‌فوت گفت:" زمانی که کمتر باشگاهی به من باور داشت، اشتوتگارتی‌ها بودند که به لیل آمدند و با من یک قرارداد خوب امضا کردند".

 

پاوارد به سال 2016 اشاره می‌کند، زمانی که از باشگاه لیل فرانسه با قراردادی به ارزش 5 میلیون یورو به اشتوتگارت پیوست تا به جای لوشامپیونا در بوندس‌لیگا بازی کند.

 

با وجود علاقه‌ی زیاد پاوارد به اشتوتگارت، علاقه‌ای که خودش آن را تایید می‌کند، امسال به احتمال زیاد آخرین فصل حضور او در این تیم خواهد بود. همین چند ماه پیش مشائیل رشکه مدیر ورزشی اشتوتگارت در گفتگو با روزنامه‌ی  آلمانی بیلد اذعان کرده بود که باشگاهش می‌داند که نمی‌تواند بیش از این پاوارد را نگه دارد. رشکه به بیلد گفته بود:" پاوارد به احتمال زیاد از فصل 2019/2020 در یکی از هشت باشگاه برتر اروپا بازی خواهد کرد".

 

دیدگاه‌ها