کد خبر : 1561524 | 24 مهر 1397 ساعت 15:39 | 80.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین آزمایش پس از جام جهانی در تهران

ترکیب احتمالی تیم ملی در دیدار برابر بولیوی

ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز در دیدار برابر بولیوی به میدان می روند. دیداری که نسبت به آخرین دیدار تیم ملی تغییراتی را در ترکیب خواهد داشت.

ترکیب احتمالی تیم ملی در دیدار برابر بولیوی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش پس از دیدار تدارکاتی اردوی قبلی که برابر تیم ملی ازبکستان اتفاق افتاد، عصر امروز در بازی تدارکاتی اردوی فعلی در مقابل تیم ملی بولیوی قرار خواهند گرفت تا یک ماه و اندی پس از بازی در ازبکستان در دیدار دیگری این بار در ورزشگاه آزادی به میدان بروند.


با بررسی ترکیب احتمالی تیم ملی در دیدار برابر بولیوی همراه ما باشید:


•  دروازه‌بان: دو گلر 45 دقیقه‌ای


 از چهار دروازه بانی که در این روزها در تمرینات تیم ملی حضور دارند به احتمال فراوان دو دروازه بان فرصت حضور در این بازی را خواهند یافت. کی‌روش از این دیدارها فرصت آزمایش بازیکنانش را به دست آورده است و به همین دلیل احتمالا او رشید مظاهری و سیدحسین حسینی را در بازی برابر بولیوی در دو 45 دقیقه استفاده خواهد کرد.

 


•  مدافعان میانی: سیدمجید حسینی و روزبه چشمی


در این زوج پورعلی گنجی می توانست یکی از بازیکنانش باشد اما به دلیل مصدومیت این بازیکن، حسینی و چشمی محتمل ترین نفرات قابل استفاده برای بازی امشب در قلب خط دفاعی محسوب می شوند. این دو بازیکن که حمایت کی روش را نیز به همراه دارند در جام جهانی می توانستند در کنار یکدیگر به میدان بروند که این اتفاق با مصدومیت چشمی نیفتاد. البته لازم به ذکر است پورعلی گنجی به عنوان یکی از مهره های اصلی برای حضور در خط دفاعی دچار مصدومیت شده است.       

 

 
•  مدافع راست: صادق محرمی


کارلوس کی روش برای این پست از دو بازیکن دعوت به عمل آورده اما سه مدافع راست در تمرینات حضور پیدا می کردند. وریا غفوری و صادقی محرمی دو مدافع دعوت و رامین رضاییان نیز علیرغم دعوت نشدن به تیم ملی در اردو حضور یافت و به تمرین پرداخت. بنابراین در میان نام های موجود در این اردو صادق محرمی را باید بازیکن مورد نظر کی روش در دیدار بدانیم


•  مدافع چپ: میلاد محمدی


در حالی که سیستم مورد نظر کارلوس کی روش در بازی های جام جهانی نیاز به بازیکنی سرعتی در کناره ها نداشت میلاد محمدی علیرغم حضور ثابت در اغلب بازی ها تیم ملی، نتوانست مدت زمان زیادی برای تیم ملی به میدان برود اما با توجه به تغییرات تاکتیکی کی روش برای رویارویی با تیم های آسیایی این احتمال می رود باز هم میلاد به ترکیب اصلی برسد. البته این در این رابطه باید گفت احتمال حضور حاج صفی در ترکیب تیم ملی نکته ای دور از ذهن نیست چرا که او با توجه به فرم خوبی که در تمرینات از خود نشان داد قابلیت حضور در ترکیب اصلی را دارد. 

 


پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی(مصدوم)، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، احسان حاج صفی و محمدرضا خانزاده مدافعانی بودند که به همراه رامین رضاییان در اردو حضور پیدا کردند.


•  هافبک دفاعی: علی کریمی و امید ابراهیمی


سعید عزت اللهی به عنوان محتمل ترین گزینه کارلوس کی روش به دلیل مصدومیتی که در اردو نصیبش شد قطعا در این دیدار به میدان نخواهد رفت و به همین دلیل می توان علی کریمی را جایگزین وی دانست تا در کنار امید ابراهیمی زوج حاضر در میانه میدان را تشکیل دهند.

 


•  بال راست: علیرضا جهانبخش


هافبک راست ایرانی برایتون که انتخاب نهایی سرمربی تیم ملی در سال های اخیر محسوب می شود به احتمال فراوان در بازی امروز نیز به میدان خواهد رفت. البته بازیکنانی همچون مهدی ترابی نیز می توانند با حضور در این پست خود را بیازمایند که احتمال این اتفاق به صورت تعویضی خواهد افتاد.

 


•  بال چپ: مهدی طارمی


مهاجم تیم ملی به مانند اغلب بازی هایی که برای تیم ملی به میدان رفت در دیدار امشب نیز به عنوان بال چپ در میدان حضور خواهد یافت تا با همکاری آزمون و جهانبخش و قدوس راه دروازه تیم ملی بولیوی را در پیش بگیرد.


•  هافبک پشت مهاجم: سامان قدوس


بازیکنی ایرانی – سوئدی تیم ملی، با توجه به حضور در اردوی اخیر به عنوان انتخاب نهایی کی روش برای حضور در پست پشت مهاجم به میدان خواهد رفت. قدوس در تمرینات تیم و در اغلب بازی های درون تیمی به عنوان بازیکن آزاد به میدان می رفت. سامان اخیرا به عنوان بهترین بازیکن ماه اخیر تیم باشگاهی خود در فرانسه انتخاب شده است.


سعید عزت اللهی (مصدوم)، احمد نوراللهی، اشکان دژاگه، وحید امیری، مهدی ترابی، علی قلیزاده و مسعود شجاعی هافبک های دیگری هستند که در اردوی اخیر تیم ملی حضور داشتند و احتمال می رود برخی از آن ها در دیدار امشب به میدان بروند.

 

1345051


مهاجم: سردار آزمون


احتمال می رود باز هم سردار آزمون بازیکنی باشد که در نوک پیکان خط حمله ایران در دیدار امشب برابر بولیوی به میدان برود. این مهاجم که حواشی فراوانی در ماه اخیر داشت بالاخره به موضوع خداحافظی خود از تیم ملی پایان داد. حال در مورد او و البته اخلاق کی روش مبنی بر اصرار بر روی حقانیت بازیکنان دعوت شده، او در دیدار امشب می تواند در میدان حضور پیدا کند.

 


کریم انصاری فرد دیگر بازیکن حاضر در خط حمله ایران محسوب می شود که پیش از بازی های جام جهانی در پست هافبک به میدان می رفت اما این احتمال می رود که این روزها و برای بازی های جام ملت های آسیا باز هم در پست همیشگی خود حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها