کد خبر : 1561568 | 24 مهر 1397 ساعت 18:51 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: تیم های پایه برای افتخاری هیچ اهمیتی نداشت

آخرین لژیونر ایران چطور از چنگ استقلال پرید؟

هافبک استقلال توضیحات جالبی در مورد جدیدترین لژیونر فوتبال ایران می دهد.

آخرین لژیونر ایران چطور از چنگ استقلال پرید؟

به گزارش "ورزش سه"، حسین نخودکار آقای گل لیگ جوانان و عضو باشگاه سایپا بازیکنی است که به روسیه سفر کرده است تا با حضور در تمرینات روبین کازان با این باشگاه قرار داد امضا کند.


نکته جالب اینکه فصل قبل و زمانی که حسین کاظمی سرمربی تیم نوجوانان استقلال بود تلاش زیادی کرد تا نخودکار را به تیمش بیاورد اما این انتقال هرگز عملی نشد.


حسین کاظمی در این باره به ورزش سه گفت: من با افتخاری در مورد انتقال نخودکار صحبت کردن اما ایشان پیگیر نبودند و اصلا تیم های پایه برایشان مهم نبود. من همان زمان حد و اندازه های او را دیدم و می دانستم می تواند بازیکن مهمی شود.


او ادامه داد: جالب است که بدانید نخودکار خودش دوست داشت بیاید استقلال و  پدرش هم که با من آشنا است هم خیلی تمایل داشت با استقلال قرارداد امضا کند اما متاسفانه در باشگاه استقلال کسی پیگیر نبود و این بازیکن از دست ما در رفت.


مربی سابق نوجوانان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نخودکار می توانست برای تیم بزرگسالان استقلال بازی کند یا نه هم گفت: به هرحال بازیکن خیلی خوبی بود و در اوج جوانی بسیار پخته بازی می کرد. اگر این انتقال انجام می شد هم استقلال می توانست از نخودکار استفاده کند و هم از انتقال او به روبین کازان پول خوبی نصیب باشگاه می شد.


حسین کاظمی در مورد پست بازی نخودکار هم می گوید: نخودکار بازیکنی است که هم ضربه به توپ خوبی دارد و هم توانایی بازی در پست وینگر راست و چپ و مهاجم هدف را دارد. به هرحال او بازیکن توانمندی بوده است که توانسته نظر باشگاه روبین کازان را جلب کند.

دیدگاه‌ها