کد خبر : 1561586 | 24 مهر 1397 ساعت 19:19 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

بولیوی بازی شانس محرمی می‌شود؟

صادق محرمی اولین دیدار فیکس خود برای تیم ملی را دقایقی دیگر برابر بولیوی انجام می‌دهد.

بولیوی بازی شانس محرمی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" از دقایقی دیگر تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی دیداری دوستانه با تیم ملی بولیوی انجام می‌دهد و خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند.


اما طبق تصمیم کارلوس کی‌روش صادق محرمی در این دیدار از ابتدا در جناح راست تیم ملی ایران قرار گرفته و تا اولین مسابقه رسمی خود با پیراهن ایران را برابر بولیوی انجام دهد. مدافع سابق پرسپولیس تهران که با درخشش در ترکیب این تیم چهره شد، در ابتدای فصل نقل و انتقالات به لیگ کرواسی رفته و به عضویت تیم سرشناس دینامو زاگرب درآمد. محرمی با درخشش در تیم جدیدش توسط سرمربی پرتغالی تیم ملی به اردو فراخوانده شد و حالا باید جواب اعتماد کی‌روش را با ارائه یک نمایش خوب بدهد.


در این میان می‌توان بازی با بولیوی را شانس بزرگی برای محرمی دانست. رامین رضاییان که به علت نداشتن تیمی به آخرین اردوی تیم ملی دعوت نشد، یکی از غایبان سرشناس در این پست است و با ادامه این روند جایگاه خود در ترکیب را متزلزل می‌بیند. از طرفی دیگر وریا غفوری هم قبل از جام جهانی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد و احتمال فیکس شدنش در جام ملت‌های آسیا بسیار پایین است. به همین دلایل می‌توان گفت در صورت ادامه این روند از سوی محرمی، وی جز یکی از یاران ثابت کی‌روش در جام ملت‌های آسیا لقب می‌گیرد و اولین تورنمنت مهم خود را پشت سر خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها