کد خبر : 1561590 | 24 مهر 1397 ساعت 19:27 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب هجومی برای بازی زیبا؛

در انتظار عمل کی روش به وعده‌اش

کارلوس کی روش پیش از دیدار برابر بولیوی وعده دیدن بازی جذابی را داده بود و به نظر می رسد انتخاب ترکیب هجومی گامی برای رسیدن به این موضوع است.

در انتظار عمل کی روش به وعده‌اش

به گزارش "ورزش سه" کارلوس کی روش برای دیدار تدارکاتی برابر بولیوی تغییراتی در ترکیب نفرات خود ایجاد کرده که شاید مهم ترین ها حضور فیکس محرمی در دفاع راست و سامان قدوس در میانه میدان باشد که می تواند طراوات خاصی به بازی تیم ملی بدهد.


علاوه بر این کی روش از وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون هم در ترکیب تیم ملی برابر بولیوی استفاده کرده تا انتظار دیداری جذاب را داشته باشیم. مصدومیت عزت اللهی سبب شده تا امید ابراهیمی به عنوان هافبک دفاعی بازی کند که مهره ای کلیدی در روش بازی تیم ملی است.


کی روش در مقابل بولیوی از سیستم 1-4-1-4 استفاده کرده که در بخش تدافعی به سیستم 1-5-4 تبدیل می شود و در بخش تهاجمی به سیستم 3-3-4.


حضور 5 بازیکن تهاجمی که توانایی بازی در زمین و هوا به خوبی میان آنها دیده می شود و همینطور اضافه شدن ابراهیمی و دو مدافع چپ و راست تیم ملی که سرعتی و تکنیکی هستند، می تواند نوید این را بدهد که کی روش می تواند در مقابل بولیوی به وعده ای که در کنفرانس خبری داده بود، عمل کند و شاهد دیداری زیبا از سوی شاگردانش باشیم.

دیدگاه‌ها