کد خبر : 1561597 | 24 مهر 1397 ساعت 19:38 | 115.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم های عجیب ناتمام سرمربی تیم ملی

رضاییان دقیقه 90 به تیم ملی دعوت شد (عکس)

ظاهرا قرار نیست تصمیم های عجیب سرمربی تیم ملی تمام شود و او در آخرین اقدام از بازیکنی که به تیم ملی دعوت نشده بود را در لیست 18 نفره تیمش استفاده کرد.

رضاییان دقیقه 90 به تیم ملی دعوت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان بازیکنی است که به خاطر اینکه هنوز برای فصل جدید تیم خود را انتخاب نکرده از لیست تیم ملی برای بازی با بولیوی خط خورد و به این تیم دعوت نشد اما نکته عجیب اینکه او از روز اول اردو در کنار ملی پوشان حضور داشت و حتی یک آیتم تمرین را هم در این مدت از دست نداد.


کی روش در این مدت هیچ وقت در مورد تمرین کردن رامین رضاییان با وجود دعوت نشدن به تیم ملی اظهارنظری نکرد اما دقایقی پیش عجیب ترین اتفاق ممکن در مورد مدافع راست تیم ملی اتفاق افتاد. امروز زمانی که دوربین تلویزیونی روی کارلوس کی روش رفت که داشت با نیمکت نشینان تیمش در بازی با بولیوی دست می داد، رامین رضاییان هم در بین نفرات ذخیره حضور داشت در حالی که این بازیکن اصلا به تیم ملی دعوت نشده است.

 


البته دستیاران کارلوس کی روش قبلا گفته بودند که باتوجه به حضور رضاییان در ماتریکس نفرات ملی، او در تیم ملی حضور خواهد داشت تا آمادگی خود را از دست ندهد که خود این مساله نیز با انتقادهای جدی مواجه بود اما امروز کی روش پا را فراتر گذاشت تا نشان بدهد مثل اغلب اوقات اهمیت چندانی برای منتقدان و نظرات آنها قائل نیست. سوالی که پیش می آید این است که آیا کی روش با این حرکت وجاهت لیست خود را زیرسوال نمی برد؟ چطور ممکن است بازیکنی که در فهرست دعوت شدگان حضور ندارد روی نیمکت تیم ملی بنشیند و شانس حضور در بازی را هم داشته باشد. اگر نگوییم این یک دهن کجی است، شما برای ما بگویید که چه اسمی می شود روی این تصمیم سرمربی تیم ملی گذاشت؟


تیم ایران برای پست دفاع راست صادق محرمی و وریا غفوری را نیز دارد که در بازی امروز محرمی به عنوان نفر ثابت به میدان رفته است.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها