کد خبر : 1561691 | 25 مهر 1397 ساعت 09:11 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

خواب های بیران برای دو قهرمانی آسیا(عکس)

شماره یک ایران با وجود این که نتوانست روند کلین شیت های خود در تیم ملی را ادامه بدهد اما با یکی دو واکنش دیدنی مانع توقف ایران شد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند همچنان مرد شماره یک ایران و کارلوس کی روش محسوب می شود. مردی که با سیو پنالتی کریس رونالدو در جام جهانی یک شبه شهرتی جهانی پیدا کرد حالا با اعتماد به نفس بالا پیراهن شماره یک تیم ملی را برای خود رزرو کرده و امید اول طرفداران تیم ملی برای درخشش در جام ملت های آسیا است.


بیران دیروز قبل از آغاز بازی هنگام پخش سرود ملی ایران با چشمانی بسته خواب دو قهرمانی آسیا را می دید.اولین قهرمانی می تواند با پرسپولیس در لیگ قهرمانان به عنوان معتبرترین جام باشگاهی قاره کهن رقم بخورد که در این راه گلر شماره یک این روزهای ایران و هم تیمی هایش در پرسپولیس تنها دو گام دیگر با آن فاصله دارند که گام اول یک هفته دیگر در همین آزادی می تواند برداشته شود.


دومین قهرمانی آسیا نیز می تواند سه ماه دیگر در حاشیه خلیج فارس به میزبانی امارات رقم بخورد، جایی که تیم ملی به عنوان تیم اول قاره یکی از سه مدعی اصلی بالابردن جام ملت های آسیا وارد تنور داغ این رقابت ها خواهد شد تا بعد از چند دهه حسرت، طعم بوسه بر جام قهرمانی را بچشد. جامی که تیم ملی با این ظرفیت و پتانسیل چندان از آن دور نیست تا با این موفقیت روزهای طلایی بیران در فوتبال ملی و باشگاهی تکمیل شود.

 

1345611

دیدگاه‌ها