کد خبر : 1561700 | 25 مهر 1397 ساعت 09:28 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از ژاوی هرناندز نوبت به ابراهیم ماجد رسید

بازگشت دومین مصدوم سرشناس رقیب پرسپولیس

در آستانه سفر کاروان السد به تهران برای بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازگشت مصدومان سرشناس این تیم خبر امیدوارکننده ای برای مربی پرتغالی بود.

به گزارش"ورزش سه"، یک روز بعد از  حضور ژاوی هرناندز در تمرینات گروهی السد این بار نوبت به ابراهیم ماجد مدافع ملی پوش و کلیدی این تیم قطری رسید تا با حضور در تمرینات گروهی السد از نگرانی های اوسوالدو فریرا پرتغالی برای بازی برگشت با پرسپولیس بکاهد.


استاد الدوحه با انتشار تصویری از این مدافع سرشناس قطری در تمرینات گروهی نوشت:« ابراهیم ماجد بعد از 6 هفته دوری از تمرینات به جمع بازیکنان السد بازگشت تا با آغاز تمرینات برای سفر به تهران با کاروان این تیم آماده شود. حضور او می تواند استحکام ساختار دفاعی السد را به مراتب بالا ببرد از همین رو فریرا در بازی با پرسپولیس تغییراتی در این ساختار خواهد داشت».

 

1345620


به این ترتیب هم ژاوی هرناندز کاپیتان و مهندس اسپانیایی میانه میدان السد هم ابراهیم ماجد مدافع ملی پوش و رهبر خط دفاع این تیم برای بازی اول آبان با قهرمان ایران مشکلی نخواهند داشت تا به این ترتیب کار برای برانکو و شاگردانش در جدال برگشت با السد دشوارتر از قبل شود.

دیدگاه‌ها