کد خبر : 1561729 | 25 مهر 1397 ساعت 11:08 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

حضور بانوان، فعلا فقط بازی‌های ملی

به دنبال حضور بانوان در استادیوم آزادی برای تماشای بازی ایران – بولیوی اینطور گفته شد در بازی پرسپولیس – السد هم مجوز حضور زنان در استادیوم آزادی صادر خواهد شد.

حضور بانوان، فعلا فقط بازی‌های ملی

به گزارش "ورزش سه"، اما این اتفاق رخ نخواهد داد. به این خاطر که بازی پرسپولیس – السد با حضور بی شمار تماشاگران برگزار می شود و استادیوم آزادی در چنین روزهایی نمی تواند به خوبی پذیرای بانوان باشد چرا که امکانات لازم فعلا پیش بینی نشده است.


غلامحسین زمان آبادی، مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال در این باره می گوید:« فعلا برنامه‌ای برای حضور بانوان در بازی‌های غیر از بازی‌های تیم‌ ‌ملی نداریم و باید مشکلات بر طرف شود تا آنها بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. حضور بانوان در ورزشگاه آزادی فعلا در بازی‌های تیم‌ ‌ملی مقدور است.»


چند روز پیش از بازی ایران – بولیوی مهدی تاج در مراسمی از نیروی انتظامی که در ایجاد نظم در استادیوم آزادی متحمل زحمات می شوند، تشکر کرد و همان جا استارت حضور بانوان در استادیوم آزادی را زد که در نهایت مورد موافقت قرار گرفت و دیشب چندین تماشاگر خانم اجازه پیدا کردند این بازی ملی را از نزدیک تماشا کنند.


این حضور بازتاب گسترده ای در رسانه های گروهی جهان داشت و از سویی به فیفا نشان داد فدراسیون فوتبال در حال تلاش است حضور بانوان در استادیوم های فوتبال را مهیا کند. این می تواند یک چراغ سبز از سوی فدراسیون فوتبال به فیفا باشد. فدراسیون فوتبال در تلاش است میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 را از فیفا بگیرد که این حرکت می تواند فیفا را نسبت به اعطای این امتیاز به ایران ترغیب کند.

دیدگاه‌ها