کد خبر : 1561739 | 25 مهر 1397 ساعت 11:44 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم هرچه زودتر همه بانوان به ورزشگاه بروند

خانم گل فوتبال زنان: نه اذیت شدیم، نه منقلب!

مهاجم باسابقه تیم ملی فوتبال بانوان از حال و هوای حضور در ورزشگاه آزادی گفت و اعلام کرد جو خوبی حاکم بوده است.

خانم گل فوتبال زنان: نه اذیت شدیم، نه منقلب!

به گزارش "ورزش‌سه"، سارا قمی بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان که چند دوره خانم گلی در این عرصه را در کارنامه دارد و عضو تیم ملی فوتبال بانوان هم هست، یکی از زنانی بود که دیروز به ورزشگاه آزادی رفت و به تماشای بازی ایران و بولیوی نشست.


قمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اولین تجربه حضور در ورزشگاه بیان کرد: برای اولین بار توانستم این شرایط را تجربه کنم و برایم بسیار خوشایند بود. اینکه بتوانیم به عنوان زن به ورزشگاه برویم، باعث خوشحالی بود و حسی داشتیم که نمی شود توصیفش کرد. ما به ورزشگاه رفتیم و تیم ملی کشورمان را تشویق کردیم و همه چیز غیرقابل پیش بینی بود. در کل خیلی خوشحالم که چنین تجربه ای داشتم.


وی درباره اینکه در رفتن زنان به ورزشگاه گزینشی عمل شد و برخی ها پشت درهای آزادی ماندند تاکید کرد: از ته دلم می خواهم که همه زنان بتوانند به ورزشگاه بیایند. این اتفاقی که دیروز افتاد به نظرم سرآغاز اتفاقات بزرگ بعدی است. منم فکر می کنم دیروز شرایط را سنجیدند که چطور می شود ورود زنان را برای عموم آزاد کرد و الان هم شما می دانید که زمزمه باز شدن در ورزشگاه ها برای همه زنان وجود دارد. امیدوارم هرچه سریع تر این اتفاق بیفتد و همه زنان سرزمینم این تجربه فوق العاده را پیدا کنند.

 

1345660


عضو تیم ملی فوتبال زنان درباره جو ورزشگاه آزادی در بازی دیروز تاکید کرد: خیلی جو فوق العاده ای بود. هیچ اتفاق خاصی نیفتاد، ورود و خروج مان مشخص بود. نه کسی اذیت مان کرد، نه منقلب شدیم و نه اتفاقی افتاد که باعث ناراحتی مان شود. همه چیز راضی کننده بود.


قمی ادامه داد: دیروز وقتی به استادیوم رفتیم، نمی دانستیم باید چه کنیم. بعضی می گفتند که چرا تشویق نمی کنید، بعد دیدیم بلد نیستیم این کار را انجام دهیم. وقتی دیدیم مردها چگونه تشویق می کنند، یاد گرفتیم و ما هم همان کار را کردیم. شور و هیجان خیلی خاصی بود و دیگر کاملا یاد گرفتیم که چگونه باید در ورزشگاه رفتار کنیم.


وی در پایان افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا اتفاق بزرگی که منتظرش هستیم به صورت کامل رخ بدهد. آرزوی همه مان حضور عموم زنان در ورزشگاه ها است که انشاالله از این پس در بازی های آینده شاهد آن خواهیم بود. از رسانه ها نیز بابت حمایت از حضور زنان واقعا تشکر می کنم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

 

دیدگاه‌ها