کد خبر : 1561755 | 25 مهر 1397 ساعت 12:37 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

همچنان خبری از ارز ثانویه نیست

شمارش معکوس برای لغو اعزام کشتی گیران!

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا اعزام ملی پوشان کشتی آزاد به مجارستان همچنان ارزی به دست فدراسیون نرسیده است.

شمارش معکوس برای لغو اعزام کشتی گیران!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مسئولان فدراسیون کشتی از چندی پیش به خاطر گرانی ارز و مشکلات بودجه ای اعلام کردند در صورت عدم یاری وزارت ورزش می خواهند تیم را به صورت ناقص به رقابت های جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی مجارستان اعزام کنند،‌ در فاصله ۱۰ روز مانده تا اعزام وزیر ورزش قول حل مشکل را داد.


وزیر ورزش از رسول خادم خواست نامه ای را برای ارائه به بانک مرکزی آماده کند تا ارز ثانویه که قرار است به فدراسیون های ورزشی تعلق بگیرد، برای اعزام تیم کامل کشتی گیران به آنها پرداخت شود. حتی مسعود سلطانی فر در مصاحبه خود در حاشیه بازی های پاراآسیایی با قاطعیت از اختصاص یافتن ارز ثانویه به فدراسیون کشتی و اعزام تیم کامل به مسابقات جهانی صحبت کرد.


روز گذشته در حالی که همه تصور می کردند مشکل حل شده و فدراسیون کشتی توانسته ارز ثانویه دریافت کند، نایب رییس فدراسیون در مصاحبه ای اعلام کرد هنوز ارزی به دست آنها نرسیده و در صورت عدم حل این مشکل، فدراسیون با معضل بزرگی روبه رو می شود.


با اینکه قرار است امشب ملی پوشان کشتی آزاد راهی فرودگاه امام(ره) شده و بامداد فردا به سمت بوداپست پرواز کنند، از فدراسیون کشتی خبر می رسد هنوز ارز ثانویه به دست آنها نرسیده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که فدراسیون معادل ریالی این بسته ارزی که یورو با قیمت ۱۰ هزار تومان است را به بانک مرکزی پرداخت کرده و حالا دستش خالی مانده است!


آنطور که پیداست اگر تا ساعاتی دیگر این مشکل رفع نشود، ممکن است فدراسیون کشتی به خاطر مشکلات بودجه ای و ارزی سفر آزادکاران به مسابقات جهانی را لغو کند؛ اتفاقی که شبیه یک فاجعه خواهد بود.
باید دید طی ساعات آینده چه اتفاقی رخ می دهد و آیا وزارت ورزش می تواند فکری به حال اعزام کشتی گیران و مشکلات ارزی این فدراسیون کند یا خیر.

دیدگاه‌ها