کد خبر : 1561821 | 25 مهر 1397 ساعت 15:40 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

کار بزرگ علی کریمی برای رشتی‌ها

مالک و سرمربی باشگاه سپیدرود رشت بعد از توافق با طلبکاران باشگاه، مبلغ بزرگی از بدهی این تیم گیلانی و پرطرفدار را پرداخت کرد.

کار بزرگ علی کریمی برای رشتی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"،  اوایل شهریور ماه بود که اداره ورزش و جوانان استان گیلان در یک اقدام ناگهانی مالکیت محمد نوین در باشگاه سپیدرود را ملغی اعلام و علی کریمی و دوستانش را به عنوان مالک جدید این تیم پرطرفدار گیلانی معرفی کرد. اتفاقی که حالا بعد از گذشت چند ماه با روند مثبتی همراه بوده است.


طبق صحبتی که اداره ورزش و جوانان گیلان و علی کریمی کرده بودند، قرار بر این بود گروه جدید 4 میلیارد از 6 میلیارد تومان بدهی سپیدرود را پرداخت کرده و بعد از آن مالکیت به طور کامل در انحصار آن‌ها قرار گیرد. مسئله‌ای که از همان ابتدا دغدغه اصلی جادوگر فوتبال ایران شد. وی در مدت دو ماهه حضور مجدد خود در این باشگاه با بازیکنان، مربیان و اشخاصی که به هر نحوی از سپیدرود طلب داشتند جلسه برگزار کرد و پس از پرداخت مبلغ قابل توجهی از طلبشان رضایت آن‌ها را گرفته و کارهای مربوط به تسویه حساب را انجام داد.


شب گذشته هم جلسه‌ای بین رامین رضایی، علی کریمی و علی نظرمحمدی برگزار شد و سرمربی سابق سپیدرودی‌ها با دریافت 50 درصد از طلب خود تسویه حساب کامل را سرخپوشان گیلانی انجام داد تا گروه مالکیتی جدید گام آخر برای عمل به تعهدات خود را محکم بردارد. لازم به ذکر است علی کریمی با این کار به تمامی تعهدات خود به عنوان مالک عمل کرده و حالا نوبت به اداره ورزش و جوانان رسیده است که با پرداخت 2 میلیارد از طلب باقی مانده به تعهدش نسبت به مالک محبوب این تیم جامه عمل پوشانده تا سپیدرود جزو معدود باشگاه‌های بدون بدهی فوتبال ایران لقب گیرد.

 

دیدگاه‌ها