کد خبر : 1561944 | 26 مهر 1397 ساعت 08:55 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

دانا وایت: نورماگومدوف در UFC می‌ماند

دانا وایت رئیس UFC اعلام کرد که حبیب نورماگومدوف رزمی‌کار بزرگ MMA که بعد از درگیری در لاس‌وگاس با مجازات‌هایی روبرو شده و تهدید کرده بود که این سازمان را ترک خواهد کرد، از UFC جدا نمی‌شود.

دانا وایت: نورماگومدوف در UFC می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه وایت اعلام کرد زبیره توخوگوف هم‌تیمی نورماگومدوف را به دلیل اینکه در درگیری‌های بعد از مبارزه‌ی او و کانر مک‌گرگور در لاس‌وگاس، به مک‌گرگور ضربه‌هایی وارد کرده از این سازمان اخراج خواهد کرد، نورماگومدوف از در حمایت از هم‌تیمی‌اش درآمده و اعلام کرده بود در این صورت UFC را ترک خواهد کرد. 


ولی رئیس UFC به رسانه‌ها گفت که با نورماگومدوف صحبت کرده و به همه اطمینان می‌دهد که قهرمان سبک‌وزن این سازمان، UFC را ترک نخواهد کرد. 


وایت گفت:" رابطه‌ی ما با حبیب خوب است. شما هنوز در حال مانور دادن روی آن خبرها هستید، آن خبرها که مال هفته‌ی پیش بود و تمام شد و رفت. در این ورزش باید هر لحظه به روز بود نه اینکه در هفته‌ی گذشته ماند. بله، ما همه چیز را حل کردیم و رابطه‌مان خوب است. خب البته کمی ناراحتی و عصبانیت پیش آمده بود ولی همه چیز را حل و فصل کردیم. ببینید، نورگامدوف آدم خیلی احساساتی‌ای است و آن مبارزه هم برایش خیلی مهم بوده و به هر چیزی که به آن مبارزه ربط داشته باشد واکنش احساسی نشان می‌دهد". 

 

1345869


دانا وایت در ادامه گفت:" حبیب ولی مرد فوق‌العاده‌ای است. ما همیشه با او رابطه‌ی بی‌نظیری داشته‌ایم. خلاصه اینکه حبیب در UFC می‌ماند. می‌دانم او چه گفته بود ولی این حرفها مال یک هفته پیش است. همه چیز درست خواهد شد. شک نکنید. نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقاتی خواهد افتاد، باید صبر  کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید ولی حبیب الان خوشحال است و مشکلی با ما ندارد". 


این در حالی است که نورماگومدوف این روزها در تعلیق اعمال شده از سوی کمیسیون ورزشی ایالت نوادا قرار دارد و هفته‌ی آینده خواهد فهمید که آیا تعلیقش تا اطلاع ثانوی تمدید خواهد شد یا اینکه مدت محدودی خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که نورماگومدوف به خاطر بیرون پریدن از رینگ و حمله به سمت تماشاچی‌ها برای درگیر شدن با هم‌تیمی کانر مک‌گرگور با یک تعلیق طولانی‌مدت و جریمه‌ی مالی بسیار سنگین مواجه شود.

 

1345870

دیدگاه‌ها