کد خبر : 1561952 | 26 مهر 1397 ساعت 09:47 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینز: بُرد بزرگ دورتموند در جذب اکسل ویتسل

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک که همیشه یکی از ستایشگران بزرگ اکسل ویتسل بوده، از قرارداد انتقال ویتسل به باشگاه دورتموند به عنوان بزرگترین قرارداد فصل جاری یاد کرد.

مارتینز: بُرد بزرگ دورتموند در جذب اکسل ویتسل

به گزارش "ورزش سه"، ویتسل 29ساله در ماه اوت با قراردادی که گفته می‌شود 23میلیون دلار ارزش داشته بعد از یک سال بازی در سوپرلیگ چین برای باشگاه تیانجین کوانجیان، به دورتموند پیوست تا پیراهن زردرنگ این باشگاه آلمانی را به تن کند. 

 

ویتسل تا این لحظه در رقابتهای مختلف برای دورتموند در 10 بازی به میدان رفته و به اعتقاد رسانه‌های مختلف آلمانی در رسیدن این باشگاه به صدرنشینی بوندس‌لیگا نقشی مهم و کلیدی داشته است. 

 

مارتینز سرمربی ویتسل در تیم ملی بلژیک معتقد است اینکه دورتموند توانسته با پرداخت مبلغی نسبتاً اندک، ستاره‌ای به بزرگی اکسل ویتسل را جذب کند، انتقال او را به یکی از پرسودترین انتقالهای فصل جاری تبدیل کرده است. مارتینز در مصاحبه با اشپرت‌بیلد گفت:" بهترین ترانسفر این فصل دنیا بدون شک انتقال اکسل ویتسل به باشگاه دورتموند بوده. دورتموند واقعاً از این انتقال سود سرشاری بدست آورده".

 

مارتینز در ادامه گفت:" سرمایه‌گذاری روی اکسل ویتسل بهترین سرمایه‌گذاری فوتبال اروپا است. اینکه ویتسل که تنها با یک قرارداد 20 میلیون دلاری به دورتموند ملحق شده تا اینجا چه قدر در موفقیت این تیم نقش داشته و شاید بتوان گفت مهمترین بازیکن این  تیم بوده نشان می‌دهد که مسئولین دورتموند در فصل نقل و انتقالات چقدر موفق عمل کرده‌اند. به خاطر جذب اکسل باید به باشگاه دورتموند واقعاً تبریک گفت. اکسل وقتی در چین بود دیگر کسی به او توجه نمی‌کرد ولی من می‌دانستم که او یک روز خودش را نشان خواهد داد". 

 

تیم ملی بلژیک روز سه‌شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف هلند رفت و ویتسل در این دیدار 90 دقیقه بازی کرد. دیداری که شاگردان مارتینز در آن مقابل نارنجی‌پوشان هلندی به نتیجه‌ی تساوی 1-1 رسیدند. ویتسل از روز شنبه دوباره در رقابتهای بوندس‌لیگا به میدان خواهد رفت و در اولین بازی با پیراهن دورتموند مقابل اشتوتگارت بازی خواهد کرد.

 

1345879

دیدگاه‌ها