کد خبر : 1561955 | 26 مهر 1397 ساعت 10:10 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

VIP به سبک مونیخی

تخت و شومینه در قلب آلیانس

هواداران فوتبال در کری‌خوانی‌ها گاهی طرف مقابل را به مبل‌نشینی متهم می‌کنند، یعنی هواداری که به جای رفتن به ورزشگاه برای تشویق تیم محبوبش، در خانه ماندن و تماشای بازی از روی مبل را ترجیح می‌دهد.

تخت و شومینه در قلب آلیانس

به گزارش "ورزش سه"، اما باشگاه بایرن مونیخ در جدیدترین اقدام خود برای مبل‌نشین‌ها امکانی فراهم آورده تا بتوانند در خانه‌ی این باشگاه، ورزشگاه آلیانس، حضور در ورزشگاه و مبل‌نشینی را همزمان تجربه کنند. یک سرویس VIP جدید به سبک مونیخی!

 

بایرن مونیخ، غول بزرگ فوتبال باشگاهی آلمان در همکاری با گروه هتل‌های ماریوت، برای هواداران خود امکانی فراهم آورده که ضمن حضور در ورزشگاه و تماشای بازی‌های تیم محبوب‌شان از نزدیک، حس در خانه بودن و استفاده از لوکس‌ترین امکاناتات رفاهی را تجربه کنند. تصور کنید درحالیکه در یکی از اتاق‌های استاندارد هتل‌های ماریوت، اتاقی با تخت و شومینه اقامت دارید، بازی‌ تیم‌تان را از نمای نزدیک و از بهترین زاویه، در بهترین جایگاه ورزشگاه تماشا کنید. 

 

بایرن مونیخ و گروه هتل‌های ماریوت با بهره‌برداری از این امکان جدید که سوییت رو به زمینِ ماریوت نام دارد و در قلب ورزشگاه آلیانس آرنا ساخته شده، به هواداران بایرن امکان داده‌اند حس بی‌نظیری از استادیوم رفتن را تجربه کنند. هر چند بعید به نظر می‌رسد هواداران عادی بتوانند از پس هزینه‌ی اقامت در این سوییت مجلل برآیند. 

 

گروه هتل‌های ماریوت با انتشار یک اطلاعیه از آغاز بهره‌برداری از این امکان فوق‌العاده خبر داد تا به علاقه‌مندان نشان دهد در صورت اقامت در این سوییت از چه امکاناتی بهره‌مند خواهند شد.


در بیانیه‌ی گروه هتل‌های ماریوت آمده:" همکاری ما با باشگاه بایرن مونیخ به ما امکان داد با ساخت یک محوطه‌ی اختصاصی در جایگاه ویژه‌ی ورزشگاه آلیانس که در دنیای شهرتی جهانی دارد، این امکان را در اختیار فوتبالدوستان قرار بدهیم که همزمان با استفاده از امکانات یکی از لوکس‌ترین اتاق‌های ماریوت، بهترین چشم‌انداز را به زمین چمن داشته باشند". 


در ادامه‌ی این بیانیه آمده:" در این اتاقک اختصاصی از مدرن‌ترین طراحی‌های هتل‌های ماریوت استفاده شده و استفاده‌کنندگان می‌توانند از خدمات اختصاصی‌ای در حد بهترین هتل‌های ما بهره‌مند شوند". 

 

این سوییت علاوه بر تخت، شامل یک شومینه است تا استفاده‌کنندگان در روزهای سرد زمستانهای مونیخ بتوانند از گرمای مطبوع آن استفاده کنند. همکاری گروه هتل‌های ماریوت و باشگاه بایرن مونیخ از زمانی آغاز شد که دو طرف در مورد همکاری‌های اقتصادی به توافق رسیدند و از بین چندین هتل مختلف، ماریوت تا سال 2020 به عنوان اسپانسر رسمی باشگاه در حوزه‌ی هتلداری انتخاب شد.

 

1345882

 

1345881

دیدگاه‌ها