کد خبر : 1561975 | 26 مهر 1397 ساعت 11:25 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تاتنهام آینده‌ی تیم ملی انگلیس را روشن می‌بیند

پوچتینو: بازیکنان تاتنهام مقابل اسپانیا عالی بودند

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام با ستایش عملکرد بازیکنانش در جریان بازی تیمهای ملی انگلیس و اسپانیا گفت به اریک دایر افتخار می‌کند که به خوبی توانسته سرخیو راموس را در آن بازی مهار و خنثی کند.

پوچتینو: بازیکنان تاتنهام مقابل اسپانیا عالی بودند

به گزارش "ورزش سه"،  درحالیکه شاگردان گرت ساوت‌گیت در شهر سویا موفق شدند با نتیجه‌ی 3-2 مقابل اسپانیا به پیروزی برسند، درصد بالایی از بازیکنان فیکس سه‌شیرها شاگردان پوچتینو در تاتنهام بودند. پوچتینو بعد از این پیروزی به ستایش عملکرد بازیکنانش پرداخت و مدعی شد آنها در بازی مقابل اسپانیا عالی بوده‌اند. 

 

پوچتینو در گفتگو با اسکای اسپرتز گفت:" بازیکنان ما در آن بازی فوق‌العاده بودند. امروز در باشگاه همه از عملکرد عالی آنها مقابل اسپانیا صحبت می‌کردند. اگر تیمی که مقابل اسپانیا به میدان رفته نتواند با روحیه‌ای بهتر از آنها بازی کند، ستاره‌های اسپانیایی کار را برایش واقعاً سخت می‌کنند". 

 

پوچیتنو در ادامه به شبکه‌ی اسکای گفت:" به نظر من همه‌ی بچه‌ها عالی بودند و نمی‌توانم بگویم کدام یک از آنها بهترین بودند، اریک دایر، هری وینکز، هری کین و کیه‌ران تریپیر همه بهترین بودند و تیم ملی انگلیس کلاً فوق‌العاده بازی کرد. انگیزه‌ای که بازیکنان تاتنهام از بازی مقابل اسپانیا گرفته‌اند به کار ما خواهد آمد. فوتبالیستی که جلوی تیمی مثل اسپانیا اینقدر روحیه بازی می‌کند می‌تواند کیفیت و استعداد خود را به نمایش بگذارد". 

 

1345899

 

پوچتینو در ادامه گفت:" روحیه در فوتبال اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. من مطمئنم این بازیکنها در آینده می‌توانند برای انگلیس جام‌های مهمی بدست بیاورند". 

 

پوچتنیو در مورد تکل خشن اریک دایر روی سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا که او را نقش زمین کرد و برای دایر به قیمت یک کارت زرد تمام شد، تکلی که به یکی از سوژه‌های روز فوتبال اروپا تبدیل شده، گفت از بازی دایر بسیار راضی است و چون هدف او از آن تکل دفع خطر از دروازه‌ی تیمش بوده.

دیدگاه‌ها