کد خبر : 1561996 | 26 مهر 1397 ساعت 12:20 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش لیورپولی‌ها از بازیکن تاتنهام به خاطر تکل روی راموس

اریک دایر: راموس بعد از آن تکل به من تبریک گفت

اریک دایر بازیکن تیم ملی انگلیس فاش کرد که بعد از تکل خشنی که در جریان دیدار تیمهای ملی انگلیس و اسپانیا در لیگ ملتهای یوفا روی پای سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا رفته، راموس به او چه گفته است.

اریک دایر: راموس بعد از آن تکل به من تبریک گفت

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 3-2 انگلیس در شهر سویا باعث شد تیم ملی اسپانیا برای اولین بار در خانه‌ی خود، در یک مسابقه‌ی رسمی در حالی شکست را پذیرا شود که دروازه‌‌اش سه بار توسط تیم حریف باز می‌شود. اما یکی از صحنه‌های مهم این بازی که به خصوص مورد توجه هواداران لیورپول قرار گرفته تکلی بود که اریک دایر بازیکن تاتنهام روی پای سرخیو راموس رفت. لیورپولی‌ها که به دلیل تکل راموس روی پای ستاره‌ی تیم‌شان محمد صلاح در فینال فصل گذشته‌ی چمپیونزلیگ از او دل خوشی ندارند، از تکل دایر به گرمی استقبال کرده‌اند. 

 

اریک دایر در گفتگو با خبرنگاران وقتی با سوالهای متعددی روبرو شد که راموس بعد از آن تکل خشن به او چه گفته است، به این ترتیب پاسخ داد:" راموس به من فقط تبریک گفت. من احساس کردم که باید توپ را تصاحب کنم و این کار را هم کردم. به نظر من آن صحنه نه خطا بود و نه کارت زرد داشت. احترام گذاشتن به بازیکنان حریف موضوع خیلی مهمی است. ولی وقتی بازی شروع می‌شود هر بازیکن نسبت به تیمش مسئولیت دارد و باید محکم و جنگنده بازی کند چون در غیر اینصورت وظیفه‌اش را درست انجام نمی‌دهد".

 

دایر در ادامه گفت:" باز هم تکرار می‌کنم که فوتبالیستها باید در میدان به هم احترام بگذارند ولی معنایش این نیست که نباید جنگنده بازی کنند. ما همیشه سرسخت و جنگنده هستیم تا به همه نشان بدهیم که از هیچکس و هیچ چیز نمی‌ترسیم".

 

1345919

دیدگاه‌ها