کد خبر : 1562072 | 26 مهر 1397 ساعت 19:44 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی برابر سپاهان واقعا سخت است

نکونام: دو سال دیگر با نساجی سهمیه آسیا می‌گیرم

سرمربی تیم نساجی مازندران می‌گوید در سال سوم حضورش در این تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند.

نکونام: دو سال دیگر با نساجی سهمیه آسیا می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه" جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش با سپاهان گفت:

 

خیلی خوشحالم که در خدمت شما دوستان هستم. درباره بازی فردا هم باید بگویم با توجه به بازی دو هفته قبل، دو تیم از یکدیگر شناخت داریم. شرایط بازی حذفی و لیگ برتر هم با هم فرق دارد. این بازی برای ما در خانه سپاهان خیلی مهم است. به هر حال حریف برای ماندن در بالای جدول نیاز به این بازی دارد. سپاهان تیم پرقدرت و پرمهره ای است. خط حمله سپاهان واقعا قوی است. بازی مقابل این تیم واقعا سخت است. شرایط تیم ما هم نسبت به بازی قبل بهتر شده است. با توجه به داشته ها و بازیکنانی که داریم و همینطور بازیکنان با تجربه ای که جذب کردیم، سعی می کنیم اول از هه فوتبال مد نظرمان را بازی کنیم و انشالله با یک نتیجه خوب اصفهان را ترک کنیم.

 

وی در ادامه گفت‌:


تیم ما با هزینه شخصی اداره می شود و پول ها را مالکان محترم می دهند. ما توانایی اینکه بازیکنان میلیاردی بگیریم و قراردادهای آنچنانی داشته باشیم را نداریم با این حال توانستیم تیمی که تا حدودی مدنظرمان بود را جذب کنیم. تلاش کردیم تا بعد از صعود تیم پس از 24 سال به لیگ برتر، تیمی جمع کنیم که آبرومندانه بازی کند. برنامه ریزی خودمان و باشگاه این بود که بتوانیم در نیم فصل اول نتایجی بگیریم که برای نیم فصل دوم شرایط بهتر شود. می خواهیم برای نیم فصل دوم تیم مان را تقویت کنیم و بازیکنان بیشتری بگیریم که شرایط تیم را بهبود ببخشیم. هدف ما در قرارداد سه ساله ای که بستیم این بود که سال اول در لیگ برتر بمانیم. سال بعد جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم و در سال سوم مقام کسب کنیم و حتی سهمیه آسیا به دست بیاوریم.

 

سرمربی نساجی درباره مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت:


شاهین مجیدی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم ولی بقیه بازیکنان خوب هستند. آنهایی که باید با تیم می آمدند آمده اند. انشالله تا فردا هم بچه ها صحیح و سالم باشند و با کل نفرات به دیدار سپاهان برویم.

 

نکونام هم‌چنین نظرش در خصوص ورزشگاه نقش جهان را اینگونه بیان کرد:


با توجه به اینکه ما در زمین مصنوعی بازی می کنیم بازی روی زمین چمن طبیعی برایمان خوب بوده است. من بعد از بازی حذفی درباره چمن نقش جهان حرف نزدم ولی با توجه به اطلاعاتی که داشتم، به بچه ها گفتم موقع گرم کردن شرایط زمین را ببینند و متوجه شوند حرکت توپ روی زمین چطور است. با وجود این چند بار تعادل بچه ها به هم خورد و سر خوردند چون زمین زود کنده می شود. استادیوم نقش جهان واقعا مجهز و شیک است. ایران باید به چنین ورزشگاهی افتخار کند ولی حیف است زمین چمن آن طوری که باید، نباشد. نیم فصل زمان خوبی است که بتوانند چمن را تغییری دهند و قطعا بهتر خواهد شد. در هر صورت برای تیمی مثل ما که روی چمن مصنوعی بازی می کنیم، نقش جهان خوب است.

دیدگاه‌ها