کد خبر : 1562073 | 26 مهر 1397 ساعت 20:03 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

دست نشان با شرایط مشابه به قلعه نویی رسید؛

حریف سخت و آسان سپاهان در جام حذفی

تیم فوتبال سپاهان پس از برگزاری دو دیدار جام حذفی اینبار باید در دیداری خارج از خانه به مصاف مس کرمان برود.

 حریف سخت و آسان سپاهان در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی برگزار شد و بر اساس قرعه بیرون آمده شاگردان امیرقلعه نویی باید به مصاف مس کرمان بروند که این روزها شرایط خوبی در لیگ یک دارد.


سپاهان پیش از برخورد با مس کرمان در اولین مسابقه به مصاف شهرداری ماهشهر رفت که با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد؛ این تیم در مرحله یک هشتم هم با نساجی مازندران بازی کرد که در ضربات پنالتی موفق به حذف تیم سخت کوش نکونام شد.


با توجه به برگزاری دو دیدار خانگی، سپاهان باید در بیرون از خانه برابر حریف بعدی خود قرار می گرفت و با توجه به اینکه هنوز استقلال، پرسپولیس، سایپا و صنعت نفت در جدول حضور دارند، دیدار برابر این تیم ها به مراتب می توانست دشوارتر از دیدار برابر مس کرمان باشد، اما این تیم هم چندان دست و پا بسته نیست.


مس با نادر دست نشان مانند سپاهان با امیر قلعه نویی از 8 دیدار ابتدایی 16 امتیاز کرده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر رتبه دوم جدول رده بندی لیگ یک را به خود اختصاص داده؛ آنها اگرچه با غلبه بر دو تیم کم نام و نشان یعنی پدیده ملک شاهی ایلام و سیراف کنگان به این مرحله رسیده اند ولی به ثمر رساندن 10 گل طی دو مسابقه که برای دست نشان چندان هم جدی نبود، نشان می دهد سپاهان با حریف دست و پا بسته ای به هیچ وجه روبرو نیست و انجام بازی در کرمان کار را برای شاگردان قلعه نویی سخت تر هم خواهد کرد.

دیدگاه‌ها