کد خبر : 1562097 | 26 مهر 1397 ساعت 19:00 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مدیران صبر داشته باشند؛

ایلی استن: بد موقع سرمربی فولاد شدم!

سرمربی رومانیایی تیم فولاد پس از باخت مقابل پدیده اقرار کرد که در موقعیت بدی هدایت این تیم را پذیرفته است.

ایلی استن: بد موقع سرمربی فولاد شدم!

به گزارش "ورزش سه"، ایلی استن در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پدیده اظهار کرد: در فوتبال زمانی‌که تیمی از اشتباهات حریفش استفاده می‌کند، کار برای خطاکار سخت می‌شود.  پدیده از اشتباهات ما استفاده کرد. بد موقعی مسئولیت تیم فولاد را بر عهده گرفتم. در این ۲ هفته برابر تیمی باکیفیت و صدرنشین قرار گرفتیم.

 

وی در ادامه گفت: اگر به پدیده گل نزنید کار برایتان بسیار سخت می‌شود. در نیمه اول اگر میرزایی خوب از موقعیت استفاده می‌کرد، شاید الان نتیجه چیز دیگری بود.

 

استن افزود: در مشهد بدون بازیکنان باتجربه‌ام به میدان رفتم. چند بازیکنم مصدوم و محروم‌ بودند و باعث شد که با چند بازیکن جوان به مصاف پدیده برویم. از بازیکنان جوان آکادمی فوتبال فولاد استفاده کردیم و نیاز به زمان داریم که با توجه به رقابت درون تیمی، بازیکنانی را جایگزین کنیم.

 

استن با اشاره به نتایج بد فولاد گفت: امیدوارم این آخرین ناکامی ما باشد. هفته آینده یک داربی حساس جنوبی داریم و باید مقابل استقلال خوزستان موفق باشیم.

 

سرمربی فولاد درباره جدایی سروش رفیعی از تیم فولاد در نیم‌فصل اظهار کرد: سروش یک بازیکن کم‌نظیر و تواناست، اما اگر مشکلی وجود دارد میان او و باشگاه است. باید از مسئولان باشگاه در این خصوص بپرسید.


استن در رابطه با کم‌صبر بودن مدیران فولاد خوزستان و احتمال برکناری‌اش گفت: وقتی با باشگاه توافق کردم، گفتم که نیاز به تغییرات اساسی داریم. البته امروز کلیت تیمم را در اختیار نداشتم. امروز می‌شد سیستم تیمم را طوری ببندم که با حداقل یک مساوی به اهواز برگردم اما فکر می‌کنم این روند درستی نباشد. نیاز به تغییرات اساسی داریم. امروز بازیکنی جوان و آینده‌دار مثل جلالی را در پست وینگر چپ استفاده کردیم. نیاز به کسانی داریم که پرس از بالا کنند.

 

او در پایان گفت: امروز دیدید که تیم ما به لحاظ بدنی چیزی کم نداشت و پا به پای پدیده دویدیم. به خاطر فاصله کم زمان بازی‌ها نشد که جایگزینی مناسب برای مصدومان بیاوریم. بیت‌سعید، والی، شیرزادی، رفیعی و ... را نداشتیم. حتی برخی از بازیکنان ما در پست غیرتخصصی به میدان رفتند. در مصاف با تیمی مثل پدیده واقعا کار سخت است. شماره های ۶ و ۸ پدیده فوق‌العاده‌اند. وقتی بازیکن جوان را به میدان می‌آورم و از سطح امید کشوری ناگهان وارد سطح اول لیگ می‌شود، باید به او حق بدهیم که درگیر استرس شود. باشگاه این موضوعات را می‌داند. امیدواریم صبر هواداران و مدیریت به اندازه کافی باشد و این تغییرات را ببینند. برنامه مقطعی ما بازی سریع و با پاس‌های کوتاه است. امیدواریم بتوانیم به آنچه که هدفمان است دست یابیم.

دیدگاه‌ها