کد خبر : 1562278 | 27 مهر 1397 ساعت 17:25 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: منچستر یونایتد بهترین تیم انگلیس است

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در نشست خبری بازی با یونایتد به تمجید از شیاطین سرخ و نیز مورینیو پرداخت.

ساری: منچستر یونایتد بهترین تیم انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، فردا از هفته نهم لیگ جزیره، تیم های چلسی و یونایتد در استمفوردبریج به مصاف هم خواهند رفت. شرایط چلسی که در رده دوم قرار دارد، بهتر از یونایتدی است که پس از برد دقیقه آخری برابر نیوکاسل، کمی از بحران خارج شده است.

 

 

1342612

 

 

ساری در نشست خبری این بازی گفت:« یونایتد از حیث داشتن بازیکنان بزرگ، بهترین تیم انگلیس است. اگر به این تیم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چه بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد و در صورتی که به فرم واقعی خودشان برسند، بسیار قدرتمند خواهند شد. از اینکه می بینم آنها در صدر قرار ندارند، شگفت زده شده ام. در حال حاضر سیتی از لحاظ تیمی بهترین تیم است ولی هنوز در ابتدای فصلیم و یونایتد این فرصت را دارد تا وضعیت خود را سامان دهد.»

 

ساری همچنین به دفاع از مورینیو پرداخت که شایعات برکناری اش هفته به هفته قوت می گیرند:« در مورد مربی ای حرف می زنیم که همه چیز را فتح کرده است و فکر می کنم باید به او احترام بیشتری گذاشته شود. شما رسانه ها نیز باید به او احترام بگذارید.

مورینیو مربی بسیار خوبی است. یکی از بهترین ها جهان. مشکلاتش با کونته؟ از این موضوع اطلاعی ندارم. درون زمین طبیعی است که مربیان دچار تنش و استرس شوند. شاید در لحظه، خیلی چیزها گفته شود؛ اما فکر می کنم بین مورینیو و کونته، احترام متقابل وجود دارد.»

 

دیدگاه‌ها